Nazaj na pomoč in pogosta vprašanja


NAROČANJE ~ ISKANJE ~ FUNKCIJE

KAKO POISKATI ŽELENI IZDELEK?

Najhitreje bo šlo, če uporabiš funkcijo iskanja zgoraj desno. V iskalno polje preprosto vnesi želeno ključno besedo, npr. plašč ali bluza in že se bodo prikazali razpoložljivi izdelki. Iskanje po številki izdelka in EAN-kodi je seveda mogoče tudi tukaj.

Načeloma lahko v iskalno vrstico vneseš karkoli, mi pa bomo nato preprosto prikazali vse, kar je z izdelkom povezano in ti tako ponudili najboljšo možno izbiro.

Za optimalen rezultat iskanja lahko vneseš več ključnih besed. Posamezne ključne besede loči s presledkom. Med seboj npr. poveži barvo ali velikost in iskano skupino izdelkov: rdeča bluza, črne hlače.

V pogledu izdelkov je omogočen pogled na sprednjo stran vseh izdelkov. Poleg tega pogled posameznih izdelkov omogoča pogled hrbtne strani velikega števila izdelkov, pogled s povečavo ali pogled podrobnosti. Opis izdelka vsebuje vse pomembne informacije, kot so kroj, lastnosti, material in navodila za nego. Za številne izdelke so na voljo tudi informacije o velikosti kroja, kot tudi tabele velikostnih številk ali naš FitFinder (STORITEV TRENUTNO NI NA VOLJO!). To je odlična pomoč pri izbiri velikosti in nam pomaga, da se izognemo vračilom.

KOŠARICA IN ODDAJA NAROČILA

V nakupovalni košarici, zgoraj ob strani desno, je vedno prikazano trenutno število izdelkov v nakupovalni košarici in kolikšna je njihova skupna cena.

Ko boš v košarico položil/a vse želene izdelke, lahko zaključiš naročilo. To poteka v nekaj korakih: v nakupovalni košarici preveri vse izbrane izdelke in jih po potrebi spremeni. Klikni »Na blagajno« in najprej boš preusmerjen/a v območje za prijavo v tvoj uporabniški račun. Če še v spletno trgovino s.Oliver nisi registriran/a, imaš možnost ustvariti brezplačen uporabniški račun ("Registriraj se") ali oddaj naročilo brez registracije ("Oddaj naročilo kot gost").

V nadaljevanju izberi način dostave in način plačila. Po pregledu povzetka naročila potrdi sprejem naših splošnih pogojev poslovanja in politiko zasebnosti ter pritisni na polje "Kupi zdaj". V primeru načina plačila s kreditno/debetno kartico ali preko storitve PayPal, izpolni obvezna polja in zaključi naročilo s pritiskom na polje "Potrdi".

Ko bo naročilo sprejeto v sistem, boš po e-pošti prejel/a avtomatizirano e-poštno sporočilo "Potrditev naročila". V tem sporočilu je ponovno povzeto celotno naročilo, in ko bo naš nemški logistični center odpremil tvoj paket, boš prejel/a še obvestilo o poslanem paketu s sledenjem paketa.

ALI LAHKO SPREMENIM ŽE POTRJENO NAROČILO?

Žal že oddanega naročila ne moreš spremeniti. Tudi mi ne moremo spremeniti velikosti izdelka, barve izdelka, naslova za dostavo, načina pošiljanja in plačila, prav tako ne moremo odstraniti ali dodati izdelka. Če naročeno blago ne želiš sprejeti, nam ga bo izvajalec paketnih storitev poslal nazaj. Več informacij v zvezi z vračilom najdeš pod VRAČILO BLAGA IN VRAČILO KUPNINE.

ALI LAHKO STORNIRAM ŽE POTRJENO NAROČILO?

Dokler naročilo še ni pripravljeno za odpremo, lahko prekličeš celotno naročilo ali posamezne postavke v naročilu. V ta namen se preko telefona ali e-pošte obrni na naš center za pomoč in podporo strankam. V spletni trgovini s.Oliver ne obračunavamo stroškov pošiljanja. Če naročenega blaga ne želiš sprejeti, bo izvajalec paketnih storitev tega poslal nazaj k nam. Več informacij v zvezi z vračilom najdeš pod VRAČILO BLAGA IN VRAČILO KUPNINE.

KAJ JE RAZLOG ZA PREKLIC MOJEGA NAROČILA ALI IZDELKA?

Če smo tvoje naročilo preklicali, je to običajno posledica nizke zaloge ali napake v skladišču med pakiranjem. Izbrani izdelki so lahko zelo priljubljeni in lahko se zgodi, da je določen izdelek razprodan tik pred oddajo naročila. V redkih primerih zaloge ni mogoče pravočasno posodobiti v našem sistemu in izdelek bo posledično preklican. Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti! Če so izdelki še vedno na spletni strani, lahko poizkusiš oddati novo naročilo. V primeru ponovne razpoložljivosti razprodanih izdelkov, se le ti ne bodo samodejno poslali k tebi, ampak je potrebno oddati novo naročilo.

V primeru plačila s kreditno/debetno kartico, ti preklicanih izdelkov še nismo zaračunali. Vrednost razprodanih izdelkov v rezerviranih sredstvih na kreditni/debetni kartici bo samodejno preklicana v skladu s pravili banke. To lahko traja do 30 dni. Pri plačilu preko sistema PayPal lahko traja do 72 ur, preden bo znesek povrnjen.

Če si plačal/a s predplačilom, nam prosim posreduj tvoje bančne podatke, da ti uredimo vračilo kupnine za razprodane izdelke. Pri plačilu s predplačilom nam banka žal ne posreduje tvojih popolnih bančnih podatkov.

ALI IZDELKE LAHKO REZERVIRAM?

Rezervacija izdelka v spletni trgovini žal ni možna.

ZAKAJ JE IZDELEK KASNEJE CENEJŠI?

Prosimo za razumevanje, saj se cene izdelkov lahko spreminjajo. Naša ponudba je odvisna od akcijskih ponudb, trendov in obsega izdelkov na zalogi. Če se kakemu izdelku zniža cena, pa si ga že kupil/a, ti pozneje ne moremo povrniti denarne razlike.

KOLIKŠEN JE NAJNIŽJI ZNESEK ZA NAROČILO?

Minimalna zahtevana vrednost naročenega blaga za oddajo naročila je 24 €.

ALI OBSTAJA OMEJITEV V VREDNOSTI NAROČILA?

Ne, v spletni trgovini s.Oliver načeloma ne obstaja omejitev glede vrednosti naročila. V primeru izbranega načina plačila s kreditno/debetno kartico in PayPal lahko pride do zavrnitve plačila zaradi prekoračitve dnevnega limita porabe. Za več informacij se obrni na izdajatelja kreditne/debetne kartice.

ALI SO IZBRANI IZDELKI TUDI VSELEJ DOBAVLJIVI?

V spletni trgovini s.Oliver so praviloma prikazani samo izdelki, ki so dejansko tudi na voljo. Čeprav podatkovno bazo posodabljamo v zelo kratkih časovnih intervalih, se izjemoma lahko zgodi, da eden od izdelkov poide v trenutku oddaje naročila.

Sistem pred zaključkom postopka naročanja ponovno samodejno preveri razpoložljivost izbranih izdelkov in če nekega izdelka medtem ni več na zalogi, se na zaslonu nemudoma prikaže obvestilo.

Če več oseb hkrati naroči zadnji kos nekega izdelka, je žal šele po obdelavi naročila mogoče ugotoviti, ali bo želeni izdelek mogoče dostaviti. Če naročila zaradi razprodanega izdelka ni več mogoče oddati, te bomo o tem seveda čim prej obvestili.

ALI SE LAHKO ZGODI, DA SO RAZPRODANI IZDELKI POZNEJE PONOVNO NA VOLJO?

Da, praviloma se lahko zgodi, da je izdelek v določeni velikosti in/ali barvi, ki je bil pred časom razprodan, pozneje ponovno na voljo za dostavo. Zato se izplača v rednih intervalih pokukati v spletno trgovino s.Oliver in preveriti razpoložljivost želenega izdelka.

ALI JE MOGOČE ZAGOTOVITI INFORMACIJE O KASNEJŠI RAZPOLOŽLJIVOSTI POSAMEZNIH IZDELKOV?

Ne, žal ne moremo zagotoviti konkretnih informacij o tem, ali bo izdelek pozneje ponovno na voljo ali ne.