Nazaj na pomoč in pogosta vprašanja


VRAČILO POŠILJKE BLAGA ~ ZAMENJAVA ~ REKLAMACIJA

NAŠA POLITIKA VRAČIL

Vse izdelke, ki si jih kupil/a v spletni trgovini s.Oliver, lahko v 14. dneh (po prejemu) brezplačno z nalepko za vračilo blaga pošlješ na naslov:

s.Oliver online shop
p.p. 309
2001 Maribor

Potrebuješ novo nalepko za vračilo? V zvezi s tem se obrni na našo ekipo za podporo in pomoč strankam.

Po prejemu in obdelavi vrnjenega blaga bomo vrednost vračila takoj preknjižili v dobro. Vsako vračilo kupnine se samodejno pripiše načinu plačila, s katerim si plačal/a tvoj prvotni nakup. Če si izbral/a način plačila po povzetju ali s predplačilom, potrebujemo tvoje bančne podatke o osebnem transakcijskem računu, da ti bomo lahko nakazali znesek kupnine. Bančne podatke nam je potrebno posredovati šele po prejemu e-pošte »Potrdilo o prejemu vračila«. V ta namen stopi v stik z našim centrom za podporo in pomoč strankam. Vračilo kupnine na račun predplačniških kartic pri načinu plačila po povzetju ali predplačilo, žal ni možno. V primeru vračila celotnega naročila ti bomo povrnili tudi stroške standardne dostave.

Upoštevaj, da mora biti vrnjeno blago v stanju, ki ustreza običajni uporabi z namenom normalnega pomerjanja blaga – kot bi bilo to običajno v garderobi fizične trgovine. Poleg tega mora biti blago opremljeno z originalnimi deklaracijami. Če je kakovost blaga padla zaradi uporabe, ki presega zgoraj opisano, si pridržujemo pravico do zavrnitve vračila in odškodnine v protivrednosti blaga.

Vrnjeni izdelki bodo skrbno pregledani in ponovno zapakirani. Če med obdelavo izdelka pride do napake oz. potrebe po pojasnilu, bo izdelek obdelan ločeno. Zato je možno, da določen izdelek na tvojem potrdilu o prejemu vračila ni naveden. Za ta izdelek boš prejel/a ločeno potrdilo o prejemu vračila. Če po 5 delovnih dneh še vedno ne prejmeš informacije o tem, kje se manjkajoči izdelek nahaja, se obrni na našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo uredili mi.

KAKO VRNEM IZDELKE?

1. VNOS RAZLOGA VRAČILA

Preden zapreš paket z vrnjenim blagom, še enkrat preveri, ali si na obrazec o vračilu izdelka vnesel/a razlog za vračilo. Pregled razlogov za vračilo najdeš na obrazcu za vračilo blaga.

2. LEPLJENJE NALEPKE O VRAČILU IZDELKA

Odlepi nalepko za vračilo blaga z obrazca za vračilo blaga in jo nalepi na zunanjo stran paketa. Izvorno nalepko z naslovom moraš ali odstraniti ali prelepiti z nalepko o vračilu blaga.

3. POŠILJANJE PAKETA

Paket nam vrni brezplačno* po pošti. Vračila lahko oddaš na vaši najbližji pošti.

Pošta v tvoji bližini

*Brezplačno vračilo je možno le na rednih poštah. Na pogodbenih poštah se storitev zaračuna. Seznam pogodbenih pošt najdete tukaj.

Ne pozabi vzeti potrdila o oddaji pošiljke in ga hrani, dokler za vrnjeno blago ne prejmeš povrnjene kupnine.

Svoj paket lahko oddaš tudi v eni izmed naših trgovin s.Oliver**. Prosimo, da v ta namen uporabiš naročilu priloženo frankirano nalepko za vračilo blaga.

**Trgovine s.Oliver, ki ponujajo to možnost, lahko poiščete v našem iskalniku trgovin.

Paket lahko oddaš tudi v eni izmed poslovalnic bencinskega servisa Petrol. Najbližjo poslovalnico, ki ponujajo to možnost, najdeš tukaj.

4. POČAKAJ NA E-POŠTO

Obdelava tvojega vračila lahko traja 14 dni od datuma vračila. Takoj, ko bomo prejeli vrnjeno blago, ti bomo po e-pošti poslali potrdilo o prejemu vračila. V njem bodo navedene vse podrobnosti o vračilu kupnine.

5. VRAČILO KUPNINE

Vračilo kupnine izvedemo takoj po prejemu vrnjenega blaga. Vsako vračilo kupnine se samodejno pripiše načinu plačila, s katerim si plačal/a tvoj prvotni nakup.

Če si izbral/a način plačila po povzetju ali predplačilo in želiš vrniti paket ali del paketa, potrebujemo tvoje bančne podatke o osebnem transakcijskem računu, da ti bomo lahko nakazali znesek kupnine. V ta namen stopi v stik z našim centrom za podporo in pomoč strankam. Vračilo kupnine na račun kreditnih in predplačniških kartic pri načinu plačila po povzetju ali predplačilo, žal ni možno.

ALI LAHKO ZAMENJAM IZDELKE?

Menjava izdelka ni možna. Če želiš izdelek druge številke ali barve, prosimo, oddaj novo naročilo.

Blago, ki ga želiš zamenjati, je treba ponovno naročiti. Neposredna zamenjava oziroma zamenjava za drug izdelek žal ni mogoča.

ALI LAHKO SVOJE VRAČILO VRNEM V TRGOVINI S.OLIVER?

Svoj paket lahko oddaš tudi v eni izmed naših trgovin s.Oliver**. Prosimo, da v ta namen uporabiš naročilu priloženo frankirano nalepko za vračilo blaga.
**Vse sodelujoče trgovine s.Oliver najdeš v našem iskalniku trgovin. Obdelava vrnjenega blaga ne poteka v trgovini. Vse nadaljnje informacije dobiš po prejemu in obdelavi vrnjenega blaga v nemškem logističnem centru.

KAJ MORAM STORITI, ČE ŽELIM REKLAMIRATI IZDELEK?

Za izdelek, kupljen v spletni trgovini s.Oliver, lahko garancijo uveljavljaš v zakonsko določenem garancijskem roku dveh let od datuma nakupa. V zvezi s tem nas kontaktiraj po e-pošti z ustrezno številko računa kupljenega blaga, šifro reklamiranega izdelka in fotografijo, iz katere bo razviden razlog za reklamacijo.

Reklamacije v zvezi z izdelki iz fizičnih trgovin ali od prodajnih partnerjev prosimo naslovi na info@soliver.si.

Tudi tu velja zakonsko predpisana garancija doba dveh let od datuma nakupa. Za pomoč je zato potrebno predložiti potrdilo o nakupu.