Naročilo

Kako poteka naročilo preko spletne trgovine s.Oliver?

Na naši spletni strani se boste zlahka znašli: lahko udobno uporabite funkcijo iskanja v menijski vrstici ali pa pregledate naše kategorije. Ko boste izbrali glavno kategorijo, se bo prikazal pregled podkategorij, ki se nahajajo pod to kategorijo. Po tem, ko se odločite za ustrezno podkategorijo, se bo prikazal seznam vseh proizvodov z vsemi artikli, ki so pod izbrano kategorijo. Za lažji pregled se na začetku seznama prikaže izbirni meni z nekaj pomembnimi lastnostmi artiklov. S pomočjo... Beri naprej ...

Kolikšen je najnižji znesek za naročilo?

Najnižji znesek za naročilo je 24,00 EUR.

Ali obstaja zgornja meja naročila?

Ne, praviloma za vaše naročilo v spletni trgovini s.Oliver ni zgornje meje.

Ali lahko spremenim že potrjeno naročilo?

Žal že oddanega naročila ne morete spremeniti. Tudi mi ne moremo spremeniti velikosti artikla, barve artikla, naslova za dostavo in načina plačila, prav tako ne moremo odstraniti ali dodati artikla. Več informacij v zvezi z vračilom najdete pod VRAČILO KUPLJENIH ARTIKLOV IN VRAČILO KUPNINE . Če naročenega artikla ne želite sprejeti, nam ga bo izvajalec paketnih storitev poslal nazaj. Več informacij v zvezi z vračilom najdete pod VRAČILO KUPLJENIH ARTIKLOV IN VRAČILO KUPNINE . Nazaj Beri naprej ...

Ali lahko storniram že potrjeno naročilo?

Dokler vaše naročilo še ni pripravljeno za odpremo, lahko prekličete celotno naročilo ali posamezne postavke v naročilu. V ta namen se preko telefona ali e-pošte obrnite na naš center za pomoč in podporo strankam. V spletni trgovini s.Oliver ne obračunavamo stroškov pošiljanja. Če naročenega artikla ne želite sprejeti, bo izvajalec paketnih storitev tega poslal nazaj k nam. Več informacij v zvezi z vračilom najdete pod VRAČILO KUPLJENIH ARTIKLOV IN VRAČILO KUPNINE . Nazaj Beri naprej ...

Ali je paket že na poti k meni?

Takoj, ko bo paket zapustil naše skladišče, boste prejeli obvestilo o pošiljki s sledenjem paketa. Dostavni čas je praviloma Dostava v 3-6 delovnih dneh . Takoj, ko paket prejme Pošta Slovenije, lahko sledite paketu.

Ali lahko naknadno naročim že razprodane artikle?

Da, praviloma se lahko zgodi, da je izdelek v določeni velikosti in/ali barvi, ki je bil pred časom razprodan, pozneje spet na voljo za dostavo. Zato se izplača ponovno pokukati v spletno trgovino s.Oliver in preveriti razpoložljivost želenega izdelka. Če so posamezne velikosti želenega artikla razprodane, se s klikom na razprodano velikost odpre okno, kamor lahko vnesete vaš e-poštni naslov. Če bo artikel v naslednjih 30 dneh ponovno na razpolago, vas bomo o tem obvestili.

Ali lahko naročam tudi po telefonu?

Seveda lahko vse izdelke iz ponudbe spletne trgovine s.Oliver naročite tudi po telefonu. Zaposleni v centru za podporo in pomoč strankam so vam na voljo od ponedeljka do petka od 10.00 do 16.00 ure. Na voljo smo vam na telefonski številki za podporo in pomoč strankam 059-181877 (cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja).

Ali artikle lahko rezerviram?

Neobvezujoča rezervacija artikla žal ni možna.

Po mojem naročilu se je cena artikla znižala

Prosimo za razumevanje, saj se cene artiklov lahko spreminjajo. Naša ponudba je odvisna od akcijskih ponudb, trendov in obsega artiklov na zalogi. Če se kakemu artiklu zniža cena, pa ste ga že kupili, vam pozneje ne moremo povrniti denarne razlike.

Zakaj moram pri naročilu navesti telefonsko številko in datum rojstva?

Ponuditi vam želimo najboljšo možno storitev, kar pomeni predvsem hitro in brezhibno obdelavo vašega naročila. Vašo telefonsko številko bomo uporabili samo za čim hitrejšo in preprosto razrešitev morebitnih vprašanj v zvezi z vašim naročilom.

Nobenega naročila ne morem zaključiti

Če ste ob naročilu prejeli obvestilo o napaki, nam v zvezi z njim posredujte naslednje podrobnosti: Na kateri strani se med potekom naročanja pojavi obvestilo o napaki? Katero napravo uporabljate za naročanje (iPad, pametni telefon, osebni računalnik, aplikacijo s.Oliver)? Kateri brskalnik uporabljate? Preko e-pošte onlineshop@si.soliver.com smo dosegljivi kadarkoli, prav tako pa smo na telefonski številki 059-181877* dosegljivi od ponedeljka do petka od 10.00 do 16.00 ure. (Cena dohodnih... Beri naprej ...

Izbira naslova za dostavo in izdajo računa

Želite svoje naročilo poslati kot darilo na neki drug naslov brez računa? Ob izbiri naslova za dostavo paketa lahko izberete, ali želite prejeti račun s paketom ali ločeno na naslov za izdajo računa.

Informacije v zvezi z novim uveljavljanjem pravice do odstopa od nakupa v EU

Pravica do odstopa od pogodbe V roku štirinajstih dni imate pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razlogov za odstop od pogodbe. Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki ste jo pooblastili, prejmete (oziroma prejme) blago (oziroma pri delni dostavi zadnje blago) v posest. Če želite uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe, nam morate svojo odločitev sporočiti v nedvoumni izjavi (npr. v pismu, poslanem po pošti, ali e-pošti), da boste od te pogodbe... Beri naprej ...

Nakupovanje v trgovini s.Oliver

Top trendovske kolekcije lahko vedno najdete tudi v trgovinah s.Oliver.
Tukaj najdete najbližjo trgovino s.Oliver:
>> ISKALNIK TRGOVIN <<

Ali velja kartica s.Oliver tudi za nakupe v spletni trgovini?

Ne, kartica s.Oliver ne velja za nakupe v spletni trgovini. Kartica s.Oliver velja za nakupe v trgovinah, ki so v lasti podjetja s.Oliver SLO d.o.o. Seznam trgovin je na spletni strani www.soliver.co.

Skrbimo za vašo zasebnost!
Skrbimo za vašo zasebnost! Da bi vam lahko svetovali in vam priporočali ustrezne izdelke, uporabljamo na naši strani piškotke in metode sledenja. V Nastavitvah zasebnosti si lahko ogledate, katere storitve uporabljamo. Nastavitve zasebnosti lahko naknadno tudi kadar koli spremenite.
Soglašam
Nastavitve za varstvo tvojih podatkov
Ker ti v naši spletni trgovini kot tudi s prikazom naših oglasov želimo zagotoviti optimalno uporabniško izkušnjo, prilagojeno tvojim individualnih potrebam, sodelujemo z različnimi ponudniki storitev in tehnologij ter pri tem uporabljamo piškotke in metode sledenja. Za lažji pregled, smo storitve povzeli v naslednjem pregledu. Izberi način soglasja za obdelavo podatkov v skladu z črko a, 1. odstavka 6. člena EU GDPR. Slednje lahko s spremembo nastavitev za varstvo podatkov kadar koli prekličeš. Dodatne informacije v zvezi s posameznimi ponudniki storitev in pridobivanjem podatkov najdeš v naših informacijah o varstvu podatkov.
Iskalniki
Zato, da boš našo trgovino ob ustreznih iskalnih nizih in z uporabo običajnih iskalnikov lahko tudi v prihodnje preprosto našel/-a, uporabljamo sledilne ukrepe ponudnikov iskalnikov, ki naše oglase optimizirajo. Za ugotavljanje merodajnosti oglasa se na primer evidentira, za katere kategorije se obiskovalec zanima v spletni trgovini in ali je bilo izvršeno naročilo. Ti podatki se pod psevdonimom posredujejo ponudnikom iskalnikov.
Prikaz na zaslonu
Da ti lahko tudi na zunanjih spletnih straneh prikazujemo oglasne pasice, sodelujemo z omrežji, ki te prikazujejo in ponudniki. Za optimizacijo oglasov uporabljamo piškotke in metode sledenja, ki zbirajo podatke o iskalnem vedenju, jih shranijo v piškotkih in pod psevdonimom posredujejo ponudnikom tehnologije.
Portali
Izven okvira naše spletne trgovine ti za lažje lociranje izdelkov prestavljamo naše zanimive ponudbe in najljubše izdelke tudi prek zunanjih portalov z izdelki. Za optimizacijo izbire izdelkov uporabljamo piškotke in metode sledenja, da na primer ugotovimo, kateri izdelki so posebej priljubljeni in ali je na osnovi oglasa izvršeno naročilo.
Partnerski programi
Da ne boš zamudil/-a nobene zanimive akcije več in boš lahko izkoristil/-a programe bonitet, sodelujemo s partnerskimi programi ter uporabljamo njihove piškotke in metode sledenja. Pri partnerskih programih gre za partnerske mreže posameznih upravljavcev spletnih strani, kot so na primer portali z vrednostnimi boni, programi popustov in blogerji. Z uporabo tehnologij ugotavljamo, ali so uporabljana oglaševalska sredstva partnerjev botrovala naročilu, od katerega imaš korist ti in tvoji partnerji.
Ponovno ciljanje
Da lahko okrasne pasice z ustreznimi izdelki, za katere si se na primer zanimal/-a v naši spletni trgovini, pa jih nisi kupil/-a, prikazujemo na zunanjih spletnih straneh, sodelujemo s ponudniki ponovnega ciljanja. Zato na naši spletni strani zajemamo podatke o ogledih na naši strani, npr. podatke o tem, katere artikle si si ogledal/-a ali shranil/-a v košarico. Prosimo, ne čudi se: če ne boš soglašal/-a z zbiranjem podatkov v namene ponovnega ciljanja, se bo odprlo novo pojavno okno, ki te bo preusmerilo na spletno stran našega ponudnika storitve ponovnega ciljanja. Ker želimo zagotoviti, da v prihodnje temu partnerju ne bodo več posredovani nobeni podatki, sledi navodilom na strani in naknadno shrani svoje vnose ter tako zaključi postopek.
Družbena omrežja
Zato, da ti lahko zanimive akcije in nate prikrojena reklamna sporočila prikazujemo na želenih kanalih družbenih omrežij, uporabljano njihove piškotke in tehnologije sledenja. V ta namen se podatki pod psevdonimom posredujejo omrežjem, omrežja pa jih po potrebi združujejo z drugimi podatki.
Individualizacija
Zelo nam je pomembno tvoje individualizirano doživetje nakupovanja! Zato, da ti lahko v spletni trgovini ponudimo individualizirane ponudbe izdelkov, zbiramo podatke o premikih po strani in nakupovalnem obnašanju v naši trgovini. V ta namen uporabljamo piškotke in metode sledenja.

Počakaj trenutek, kmalu se nadaljuje

Napaka

Zapri