Nazaj na pomoč in pogosta vprašanja


DOSTAVA I ČAS DOSTAVE I MOŽNOSTI PLAČILA

KAKO VISOKI SO STROŠKI POŠILJANJA?

Stroški standardne dostave znašajo 4,95 € za vsa* naročila. Minimalna zahtevana vrednost naročenega blaga za oddajo naročila je 24 €.

*Možnost dostave v trgovino s.Oliver je brezplačna.

Če zahtevaš ekspresno dostavo prek storitve DHL Express, se pristojbina za pošiljanje paketa poveča na 12,99 €, ne glede na velikost in težo.

ČEZ KOLIKO ČASA LAHKO PRIČAKUJEM PAKET?

Dostavni čas je praviloma 3-5 delovnih dni. Pri plačilu s kreditno/debetno kartico se lahko navedeno obdobje za dostavo v izjemnih primerih podaljša največ za en dan. Zaradi varnosti naših strank in izključitve zlorabe kreditnih/debetnih kratic blago namreč pošljemo šele po pozitivnem odgovoru posameznega izdajatelja kartice.

Trenutni dobavni rok bo prikazan v postopku naročanja ali v nakupovalni košarici.

Z dostavo DHL Express boš pošiljko prejel/a v zajamčenih 1-2 delovnih dneh*, v kolikor boš naročilo oddal/a do 14.ure.

PROSIMO, UPOŠTEVAJ PRI EXPRESS** DOSTAVI:

Naročil ni mogoče dostaviti v paketomat ali v trgovino s.Oliver.

V primeru vračila se stroški express dostave ne povrnejo.

Načina plačila s predplačilom in po povzetju pri hitri dostavi nista mogoča.

Točen čas dostave je odvisen od tvoje krajevne poštne številke. Podrobnejše informacije in pregled najdeš tukaj**.

Dostava parfumov in aerosol sprejev z izbranim načinom dostave DHL Express žal ni možna.
**STORITEV DHL EXPRESS TRENUTNO NI NA VOLJO!

ALI LAHKO DOSTAVO NAROČIM V TRGOVINE S.OLIVER IN PAKETOMATE?

TRGOVINE S.OLIVER

Možnost dostave v trgovino s.Oliver je brezplačna.

Svoj paket lahko prevzameš v izbrani trgovini v roku 10. koledarskih dni po njegovem prispetju. Za prevzem potrebuješ samo veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali vozniško dovoljenje). Seveda lahko za prevzem pooblastiš tudi drugo osebo. V tem primeru naj s seboj prinese vaše pooblastilo in kopijo vašega osebnega dokumenta.

Prosimo upoštevaj, da pri izbiri načina dostave »s.Oliver trgovina«, plačilo po povzetju ni možno.

PAKETOMAT

Dostava paketa je možna tudi v paketomat Pošte Slovenije. Pri naslovu plačnika je v vsakem primeru potrebno navesti tvoj domači naslov. Dostava v poštni predal žal ni možna. Izkoristite številne prednosti, ki jih nudi PS Paketomat:

-dostopnost 24/7: brez vrst in gneče lahko prevzameš svoj paket. Pri izbranem plačilu po povzetju odkupnino poravnaš s spletno plačilno metodo PayByLink. Gre za preprosto in uporabno informacijsko rešitev, ki strankam omogoča plačevanje s kreditno/debetno kartico in Valú-jem preko varne povezave, ki jo naslovniki pošiljk prejmejo v SMS ali e-obvestilu po vložitvi pošiljke s storitvijo odkupnina v PS Paketomat. Plačilo s kreditno/debetno kartico neposredno na paketomatu žal ni možno.
-hitrost: za prevzem paketa je potrebnih le 7 sekund
-enostavnost: na telefon prejmeš SMS z unikatno kodo (PIN) in QR-kodo za prevzem paketa
-popolna diskretnost: kodo za dostop prejme le naslovnik
-varnost: unikatna koda za odpiranje predala
-obveščenost: obveščanje s SMS-i in e-sporočili.

KAJ SE ZGODI, ČE ME V TRENUTKU DOSTAVE NI NA NASLOVU ZA DOSTAVO?

Če te v trenutku dostave ni na naslovu za dostavo, bo dostavljalec v nabiralniku pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Paket lahko na navedeni pošti dvigneš v 8 dneh. Šele po preteku tega roka bo paket poslan nazaj na s.Oliver.

KAJ NAJ STORIM, ČE MOJ PAKET NE PRISPE?

Takoj ko bomo tvoj paket odpremili iz nemškega logističnega centra, boš po e-pošti prejel/a obvestilo o poslanem paketu s sledenjem paketu. Če kljub obvestilu o poslanem paketu, tega ne prejmeš v največ petih delovnih dneh, se prosimo, obrni na našo ekipo za podporo in pomoč strankam.

PREJETI IZDELKI NE USTREZAJO MOJEMU NAROČILU ALI PA SO POŠKODOVANI

Če si prejel/a poškodovan izdelek ali izdelek, ki ga nisi naročil/a, ti bomo povrnili kupnino takoj, ko prispe v naš nemški logistični center in preverimo njegovo stanje. Blago, ki ga želiš naročiti kot zamenjavo, moraš ponovno naročiti. Neposredna zamenjava oziroma zamenjava za drug rezervni izdelek žal ni možna. Te izdelke nam preprosto pošlji nazaj z izpolnjenim obrazcem o vračilu izdelka, ki je bil dodan v paketu z naročenimi izdelki. Obrazca o vračilu izdelka ne najdeš? Prosimo, da o tem obvestiš našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo uredili mi.

NISEM PREJEL/A VSEH IZDELKOV, KI SEM JIH NAROČIL/A

Prosimo, preveri e-pošto, če smo te obvestili o tem, da eden od izdelkov iz tvojega naročila ni več na voljo. V tem primeru ti bomo povrnili vplačani znesek za izdelek z enakim načinom plačila, ki si ga uporabil/a ob nakupu. Če nisi prejel/a e-pošte, te prosimo, da o tem obvestiš našo ekipo za podporo in pomoč strankam. Odgovorili ti bomo v najkrajšem možnem času.

KATERI NAČINI PLAČILA SO NA VOLJO?

Pri nas lahko povsem udobno plačaš po povzetju, prek ponudnika PayPal, po predplačilu ali s kreditno/debetno kartico. Sprejemamo kartici Visa in MasterCard.

PLAČILO PREK PONUDNIKA PAYPAL

Pri izbiri načina plačila prek ponudnika PayPal v polju za izvedbo plačila boš po kliku na „Kupi zdaj“ samodejno preusmerjen/a na stran ponudnika PayPal. S storitvijo PayPal lahko preprosto plačuješ le z vnosom svojega elektronskega naslova in gesla. Tvoj PayPal račun bo neposredno bremenjen za ustrezni znesek, ti pa boš po elektronski pošti prejel/a potrdilo o izvedenem plačilu.

PLAČILO S KREDITNO/DEBETNO KARTICO

Sprejemamo veljavni kartici Visa in MasterCard. Poleg tega zagotavljamo, da bodo tvoje izjemno občutljive informacije pri nas popolnoma varne pred vdori tretjih oseb, saj za varovanje tvojih podatkov uporabljamo sodobno tehnologijo, ki vse vnose zakodirano pošilja prek 128-bitne povezave SSL.
Kartice ne bomo bremenili za znesek, dokler naročilo ne zapusti našega logističnega centra. V primeru vračila izdelkov ti bomo znesek povrnili na račun kartice.
Če naročilo ni uspešno ali je preklicano, lahko na svojem bančnem računu vseeno vidiš bremenjen znesek, ki pa ga nismo zaračunali, saj je to predavtorizacija s strani tvoje banke. Banka bo predavtorizacijo sprostila v skladu s svojimi pravili. To lahko traja do 30 dni.

PLAČILO PO POVZETJU

Da bi ti lahko vrnili kupnino, če vrneš celoten paket ali del paketa po povzetju, nujno potrebujemo tvoje bančne podatke. Po prejemu vračila ti bomo poslali potrdilo o prejemu vračila, v katerem te prosimo, da nam posreduješ svoje bančne podatke. Če želiš to narediti, se obrni na naš center za pomoč strankam po e-pošti ali telefonu. (Cena za dohodne klice se izračuna po veljavnem ceniku tvojega operaterja. Upoštevaj, da plačilo po povzetju ni možno, če izbereš način pošiljanja "Dostava v trgovino s.Oliver".

PREDPLAČILO

Pri načinu plačila po predplačilu bo naročeno blago pripravljeno za odpremo šele, ko bomo prejeli plačilo predplačila. Predviden dostavni čas se šteje od dneva prejetega plačila. Po zaključenem naročilu ti bomo po e-pošti poslali potrditev rezervacije z vsemi potrebnimi podatki za plačilo. Tvoji izdelki bodo rezervirani do prejema plačila oziroma največ osem dni.

BANČNI PODATKI ZA NAKAZILO

Da bi lahko pravilno knjižili tvoje plačilo, pri nakazilu vedno navedi ustrezno številko naročila. Po prejemu plačila boš po elektronski pošti prejel/a potrdilo o prejemu plačila.

IMETNIK RAČUNA: s.Oliver Sales GmbH und Co. KG
NASLOV: Ostring
KRAJ: 97228 Rottendorf
IME BANKE: UNICREDIT BANKA SLOVENIJA D.D.
IBAN: Sl56 2900 0007 0722 072
BIC: BACXSI22
NAMEN PLAČILA: navedi številko tvojega naročila!
REFERENCA: SI 99

DOBROPISI IN DARILNE KARTICE

Dobropise in darilne kartice, ki si jih prejel/a v fizičnih trgovinah s.Oliver, v spletni trgovini s.Oliver žal niso unovčljivi in jih lahko unovčiš samo v fizičnih trgovinah s.Oliver, ki so v lasti podjetja S.Oliver SLO d.o.o.