Splošni pogoji poslovanja

Z oddajo naročila se strinjaš s splošnimi pogoji poslovanja podjetja s.Oliver Sales GmbH & Co. KG (v nadaljevanju s.Oliver), navedenimi v nadaljevanju.

PRAVICA DO BREZPLAČNEGA VRAČILA IN ODSTOPA OD POGODBE

Vse izdelke, ki so bili kupljeni v spletni trgovini s.Oliver, lahko v 14-ih. dneh brezplačno, brez navedbe razlogov pošlješ na naslov:

s.Oliver Online Shop
p.p. 309
2001 Maribor
SLOVENIJA

Prosimo, da v ta namen uporabiš – če obstaja – naročilu priloženo frankirano nalepko za vračilo blaga. Poleg tega, prosimo, upoštevaj, da mora biti vrnjeno blago v stanju, ki ustreza običajni uporabi z namenom normalnega pomerjanja blaga – kot bi bilo to običajno v garderobi fizične trgovine – in je opremljeno z originalno etiketo. Če je kakovost blaga zmanjšana zaradi uporabe, ki presega zgoraj opisano, si pridržujemo pravico do odškodnine v protivrednosti blaga.

Prosimo, da tudi pri tem upoštevate zakonsko predpisano pravico o odstopu od pogodbe, navedene pod "PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE".

DOSTAVA/STROŠKI POŠILJANJA

Stroški standardne dostave znašajo 4,95 € za vsa* naročila. Minimalna zahtevana vrednost naročenega blaga za oddajo naročila je 24 €.

*Možnost dostave v trgovino s.Oliver je brezplačna.

Informacije o dostavnem času najdeš v postopku oddaje naročila. Pošiljanje v druge države ni možno.

CENE IN NAČINI PLAČILA

Vse cene, navedene v spletni trgovini s.Oliver, vključujejo zakonsko določeni DDV. Blago lahko po želji plačaš s kreditno/debetno kartico, prek ponudnika PayPal, po predplačilu ali po povzetju. Pri plačilu po povzetju poravnaš znesek računa pri prevzemu pošiljke.

SPREJEMANJE NAROČIL

Spletna trgovina s.Oliver se lahko svobodno odloči, da spletnega naročila ne bo sprejela. Odločitev o tem, ali bo naročilo sprejeto, sprejme spletna trgovina s.Oliver po lastni presoji. Če s.Oliver spletnega naročila ne izvede, spletna trgovina s.Oliver o tem nemudoma obvesti naročnika.

Spletna trgovina s.Oliver ne sprejema naročil od strank, ki še niso dopolnile 18. leta starosti.

Potrditev spletnega naročila še ne predstavlja zavezujoče pogodbe o nakupu. Pogodba o nakupu začne veljati šele v trenutku pošiljanja blaga. Pogodbeni jezik je slovenščina.

V nakupovalni košarici, zgoraj ob strani desno, je vedno prikazano trenutno število izdelkov v nakupovalni košarici in kolikšna je njihova skupna cena.

Ko boš v košarico položil/a vse želene izdelke, lahko zaključiš naročilo. To poteka v nekaj korakih: v nakupovalni košarici preveri vse izbrane izdelke in jih po potrebi spremeni. Klikni »Na blagajno« in najprej boš preusmerjen/a v območje za prijavo v tvoj uporabniški račun. Če še v spletno trgovino s.Oliver nisi registriran/a, imaš možnost ustvariti brezplačen uporabniški račun ("Registriraj se") ali oddaj naročilo brez registracije ("Oddaj naročilo kot gost").

V nadaljevanju izberi način dostave in način plačila. Po pregledu povzetka naročila potrdi sprejem naših splošnih pogojev poslovanja in politiko zasebnosti ter pritisni na polje "Kupi zdaj". V primeru načina plačila s kreditno/debetno kartico ali preko storitve PayPal, izpolni obvezna polja in zaključi naročilo s pritiskom na polje "Potrdi".

Ko bo naročilo sprejeto v sistem, boš po e-pošti prejel/a avtomatizirano e-poštno sporočilo "Potrditev naročila". V tem sporočilu je ponovno povzeto celotno naročilo, in ko bo naš nemški logistični center odpremil tvoj paket, boš prejel/a še obvestilo o poslanem paketu s sledenjem paketa.

Vsi izdelki so dostavljeni brez na sliki prikazane dekoracije, razen če je v opisu izdelka izrecno navedeno drugače.

POŠKODBE MED TRANSPORTOM

Če je blago dostavljeno z očitnimi poškodbami embalaže ali njene vsebine, mora stranka to takoj reklamirati pri dostavljavcu Poste Slovenije, brez uveljavljanja pravic iz naslova jamčevanja za stvarne napake, in zavrniti prevzem pošiljke ter nemudoma stopiti v stik s spletno trgovino s.Oliver na telefonski številki 059-181877* ali na drug način (e-pošta/pismo), da bo lahko spletna trgovina s.Oliver tudi sama ohranila morebitne pravice do pošiljatelja.

*Cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja

SHRANJEVANJE POGODBENEGA BESEDILA

Pogodbeno besedilo hrani s.Oliver in ga po zaključku postopka naročanja ni več mogoče preklicati. Podatke o naročilu pa lahko natisneš takoj po njegovem pošiljanju.

PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE

Blago je last podjetja s.Oliver, dokler ni v celoti plačano.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pravica do odstopa od pogodbe

V roku štirinajstih dni imaš pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razlogov za odstop od pogodbe. Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki ste jo pooblastili, prejmeš (oziroma prejme) blago (oziroma pri delni dostavi zadnje blago) v posest.

Če želiš uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe, nam moraš svojo odločitev sporočiti v nedvoumni izjavi (npr. v pismu, poslanem po pošti ali e-pošti), da boš od te pogodbe odstopil/a. V ta namen lahko uporabiš priloženi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, uporaba katerega pa sicer ni zahtevana. Odstop od pogodbe naslovi na:

E-poštni naslov: onlineshop@si.soliver.com

Telefon: 059-181877 *

ali po pošti: S.Oliver SLO d.o.o., Onlineshop Slovenia, Ulica Vita Kraigherja 10, 2000 Maribor, SLOVENIJA

* cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku tvojega operaterja

Preklic naročila lahko opraviš tudi z vračilom v skladu s »Pravica do brezplačne zamenjave in vračila« ali vračilom pošiljke brez komentarja. Če se iz okoliščin ne ugotovi drugače, se vračilo pošiljke blaga brez komentarja razume kot izjava o odpovedi.

Šteje se, da si odstopno izjavo podal/a pravočasno, če izjavo o odstopu od pogodbe pošlješ pred potekom roka za odstop od pogodbe ali če pošlješ blago brez komentarja pred pretekom odstopnega roka.

Posledice odstopa od pogodbe

Če odstopiš od pogodbe, ti moramo nemudoma in najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko smo od tebe prejeli sporočilo o odstopu od pogodbe, vrniti tvoja plačila, vključno s stroški pošiljanja. Vračilo bomo opravili z istim plačilnim sredstvom, kot si ga uporabil/a v prvotni transakciji, razen, če smo se s tabo izrecno dogovorili drugače; v nobenem primeru ti zaradi teh vračil ne bomo zaračunavali odškodnine. Vračilo lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo blaga ali dokler nam ne predložiš dokazila, da si blago poslal/a, odvisno od tega, kaj se zgodi prej.

Vračilo kupnine pri načinu plačila po povzetju in s predplačilom

Če si izbral/a način plačila po povzetju ali s predplačilom in želiš vrniti pošiljko ali njen del, potrebujemo tvoje bančne podatke, da bomo lahko na tvoj tekoči bančni račun nakazali znesek kupnine(na račun kreditne in predplačniške kartice v tem primeru ni možno). Po prejemu vrnjenega blaga ti bomo poslali potrdilo o prejemu vračila blaga, v katerem te bomo prosili, da nam posreduješ svoje bančne podatke. V ta namen stopi v stik z našim centrom za pomoč strankam po e-pošti na onlineshop@si.soliver.com ali na telefonsko številko 059-181877 (cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja)

Blago moraš poslati nazaj ali predati nemudoma, v vsakem primeru pa najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko si nas obvestil/a o odstopu te pogodbe, na spodnji naslov:

s.Oliver Online Shop
p.p. 309
2001 Maribor
SLOVENIJA

Šteje se, da je blago vrnjeno pravočasno, če blago pošlješ pred pretekom štirinajstdnevnega roka. Stroške vračila blaga po pošti plačamo mi. Zmanjšanje vrednosti blaga moraš kriti le, če je mogoče sklepati, da si preverjal/a sestavo, lastnosti in način delovanja blaga na način, ki ni potreben.

Z vzorčnim obrazcem za odstop od pogodbe izpolnjujemo le zakonsko določene obveznosti zbiranja podatkov. Odstopa od pogodbe nam ni treba sporočati posebej, na primer z obrazcem v nadaljevanju, za odstop od pogodbe zadostuje vrnjeno blago.

Vzorčni obrazec za odstop

(Če želiš odstopiti od pogodbe, izpolni ta obrazec in nam ga pošlji)

  • Za S.Oliver SLO d.o.o., Onlineshop Slovenia, Ulica Vita Kraigherja 10, 2000 Maribor, SLOVENIJA, E-poštni naslov: onlineshop@si.soliver.com
  • Izjavljam(o), da odstopamo(o) (*) od sklenjene pogodbe o nakupu spodaj naštetega blaga (*)/opravljanju spodaj navedene storitve (*)
  • Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
  • Ime potrošnika(ov)
  • Poštni naslov potrošnika(ov)
  • Podpis potrošnika(ov) (samo v primeru sporočila na papirju
  • Datum

(*) Kar ne velja, prečrtaj

VARSTVO PODATKOV IN UPNIKOV

Vsi osebni podatki so vselej obravnavani zaupno.

Tvoji posredovani osebni podatki bodo obdelani, uporabljeni in shranjeni za namen obdelave in izvedbe tvojega naročila. Po potrebi bodo tvoji podatki posredovani tudi povezanim podjetjem in/ali našim storitvenim partnerjem, ki jih bodo obdelali in uporabili za namene izvedbe naročila.

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec potrošniku odgovarja za stvarne napake kupljenega blaga po zakonskih predpisih. Pravice iz naslova jamčevanja za stvarne napake prenehajo po dveh letih po dostavi blaga. Kupec mora pravice iz naslova jamčevanja za stvarne napake uveljavljati z navedbo številke naročila, svojega imena in poštnega naslova s kratko navedbo razlogov za uveljavljanje. Stranka na zahtevo podjetja s.Oliver pošlje pomanjkljivo blago v preverjanje na stroške in odgovornost podjetja s.Oliver na naslov:

s.Oliver Online Shop
p.p. 309
2001 Maribor
SLOVENIJA

AVTORSKE PRAVICE IN BLAGOVNA ZNAMKA

Vsebina tega spletnega mesta, vključno z besedili, grafikami, s fotografijami, z ilustracijami, s slikami, z gibljivimi slikami, zvoki in s programsko opremo je avtorsko zaščitena. Snemanje in uporaba sta dovoljena samo za zasebno uporabo. Nadaljnja objava, posredovanje, reproduciranje ali druga uporaba naštetih materialov je prepovedana. Vse blagovne znamke, ki jih na svojem spletnem mestu uporablja s.Oliver – če ni navedeno drugače – so naše blagovne znamke. Teh brez našega predhodnega pisnega dovoljenja ni dovoljeno uporabljati.

INFORMACIJE O PODJETJU

s.Oliver Sales GmbH & Co. KG
Ostring
D-97228 Rottendorf

Telefon: 059-181877 *

E-poštni naslov: onlineshop@si.soliver.com

Dvojna družba:
s.Oliver Sales Verwaltung SARL, 1, Grand-Rue, L-8372 Hobscheid, RCS Luxembourg, B 259790

Direktorica: Kai Bauknecht, Carsten Schmitz, Thomas Rothe

Okrožno sodišče Würzburg HRA 7662
ID št. za DDV: DE 812 318 148
Gospodarska zbornica Würzburg-Schweinfurt, Nemčija

Spletno reševanje sporov v skladu s 1. odstavkom 14. člena Uredbe o spletnem reševanju potrošniških sporov (ODR):
Evropska komisija je pripravila platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (OS). Najdete jo tukaj.
Podjetje s.Oliver Sales GmbH & Co. KG ni pripravljeno sodelovati v postopku reševanja sporov pred izvajalcem izvensodnega reševanja potrošniških sporov in k temu ni zavezano.

* cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI ZA TUJE POVEZAVE

Če obstajajo povezave na spletne strani drugih ponudnikov, na njihove vsebine ne moremo vplivati. Zato za te vsebine ne garantiramo in ne odgovarjamo. Za vsebine teh strani je odgovoren posamezni ponudnik ali upravljavec strani. Povezane strani so bile v trenutku nastanka povezave preverjene glede morebitnih kršitev zakonov in vidnih nezakonitosti. Nezakonite vsebine v trenutku nastanka povezave niso bile prepoznane. Trajnega nadzora vsebin povezanih strani brez konkretnih utemeljitev kršitve ne gre pričakovati. V primeru znanih kršitev bomo takšne povezave nemudoma odstranili.

Stanje 23.04.2024

Shrani kot PDF