Nakupovanje po vaših željah
Podjetje s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, s.Oliver-Straße 1, 97228 Rottendorf na tej spletni strani ustvarja psevdonimizirane uporabniške profile na osnovi vašega spletnega uporabniškega vedenja in v ta namen uporablja piškotke. Ta profil nam omogoča, da vam na spletu tako izčrpno svetujemo, kot lahko to stori prodajalec v osebnem pogovoru v spletni trgovini s.Oliver. Poleg tega lahko našo ponudbo in naše oglase na partnerskih straneh prilagodimo vašim osebnim potrebam, tako da se prikazujejo izdelki, ki so za vas pomembni, nezanimive ponudbe pa se ne prikazujejo. Obdelava poteka skladno s črko f 1. odstavka 6. člena GDPR, kadarkoli pa lahko uveljavljate svoje pravice, ki jih imate kot posameznik Če tega ne želite, lahko tukaj ugovarjate. Če ste negotovi, si lahko tukaj ogledate celotne informacije o varstvu podatkov. NAPREJ
Nakupovanje po vaših željah
Podjetje s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, s.Oliver-Straße 1, 97228 Rottendorf na tej spletni strani ustvarja psevdonimizirane uporabniške profile na osnovi vašega spletnega uporabniškega vedenja in v ta namen uporablja piškotke. Ta profil nam omogoča, da vam na spletu tako izčrpno svetujemo, kot lahko to stori prodajalec v osebnem pogovoru v spletni trgovini s.Oliver. Poleg tega lahko našo ponudbo in naše oglase na partnerskih straneh prilagodimo vašim osebnim potrebam, tako da se prikazujejo izdelki, ki so za vas pomembni, nezanimive ponudbe pa se ne prikazujejo. Obdelava poteka skladno s črko f 1. odstavka 6. člena GDPR, kadarkoli pa lahko uveljavljate svoje pravice, ki jih imate kot posameznik Če tega ne želite, lahko tukaj ugovarjate. Če ste negotovi, si lahko tukaj ogledate celotne informacije o varstvu podatkov. NAPREJ
Meni
Zapri
Zapri

Pomoč Uporabnikom

Spletna trgovina s.Oliver – splošni pogoji poslovanja

Z oddajo naročila se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja podjetja s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG (v nadaljevanju s.Oliver), navedenimi v nadaljevanju.

1. PRAVICA DO BREZPLAČNE ZAMENJAVE IN ODSTOPA OD POGODBE

Vse artikle, ki so bili kupljeni v spletni trgovini s.Oliver, lahko v 14-ih. dneh brezplačno, brez navedbe razlogov pošljete na naslov:

Spletna trgovina s.Oliver
SL Paketna logistika
p.p. 450
1001 Ljubljana
SLOVENIJA

Prosimo, da v ta namen uporabite – če obstaja – naročilu priloženo frankirano nalepko za vračilo blaga. Poleg tega, prosimo, upoštevajte, da mora biti vrnjeno blago v stanju, ki ustreza običajni uporabi z namenom normalnega pomerjanja blaga – kot bi bilo to običajno v garderobi fizične trgovine – in je opremljeno z originalno etiketo. Če je kakovost blaga zmanjšana zaradi uporabe, ki presega zgoraj opisano, si pridržujemo pravico do odškodnine v protivrednosti blaga.

Prosimo, da tudi pri tem upoštevate zakonsko predpisano pravico o odstopu od pogodbe, navedene pod 8. točko.

2. DOSTAVA/STROŠKI POŠILJANJA

Spletna trgovina s.Oliver dostavlja znotraj Slovenije brezplačno, v sodelovanju s Pošto Slovenije do razprodaje zalog. Informacije o dostavnem času najdete v procesu oddaje naročila (korak 1 do 3). Pošiljanje v druge države ni možno. Najnižji znesek naročila znaša 24,00 EUR.

3. CENE IN NAČINI PLAČILA

Vse cene, navedene v spletni trgovini s.Oliver, vključujejo zakonsko določeni DDV. Blago lahko po želji plačate s kreditno kartico, prek ponudnika PayPal ali po povzetju.

Pri plačilu po povzetju poravnate znesek računa pri prevzemu pošiljke. Pri plačilu po povzetju ni nobenih dodatnih stroškov.

4. SPREJEMANJE NAROČIL

Spletna trgovina s.Oliver se lahko svobodno odloči, da spletnih naročil ne bo sprejela. Odločitev o tem, ali bo naročilo sprejeto, sprejme spletna trgovina s.Oliver po lastni presoji. Če s.Oliver spletnega naročila ne izvede, spletna trgovina s.Oliver o tem nemudoma obvesti naročnika.

Spletna trgovina s.Oliver ne sprejema naročil od strank, ki še niso dopolnile 18. leta starosti.

Potrditev spletnega naročila še ne predstavlja zavezujoče pogodbe o nakupu. Pogodba o nakupu začne veljati šele v trenutku pošiljanja blaga. Pogodbeni jezik je slovenščina.

Za oddajo zavezujočega spletnega naročila prek sistema s spletno nakupovalno košarico je treba upoštevati v nadaljevanju naštete korake: S klikom na gumb »V košarico« položite izbrani artikel oziroma artikle v virtualno nakupovalno košarico. Košarico lahko s klikom kadarkoli odprete in spreminjate. Ko želene artikle odložite v nakupovalno košarico, boste s klikom na gumb »Na blagajno« iz košarice preusmerjeni na izbiro med gumbi »Prijava«, »Registriraj se zdaj« ali »Nadaljuj brez registracije« za vnos osebnih podatkov oziroma v območje za prijavo, če ste se pri nas že prijavili. V nadaljevanju boste preusmerjeni na izbiro (1) računa in naslova za dostavo, načina pošiljanja, sprejema naših Pogojev poslovanja in (2) načina plačila na (3) strani za pregled spletnega naročila. Tukaj si lahko ponovno ogledate podatke o spletnem naročilu in po potrebi izvedete spremembe ali prilagoditve s klikom na gumb »Spremeni« ali pa spletno naročilo prekinete (npr. tako, da zaprete okno brskalnika). Postopek naročanja je zaključen šele s klikom na gumb »Kupi zdaj«. Če v opisu artikla ni izrecno navedeno drugače, so vsi artikli dobavljeni brez dekoracije na sliki.

5. POŠKODBE MED TRANSPORTOM

Če je blago dostavljeno z očitnimi poškodbami embalaže ali njene vsebine, mora stranka to takoj reklamirati pri dostavljavcu Poste Slovenije, brez uveljavljanja pravic iz naslova jamčevanja za stvarne napake, in zavrniti prevzem pošiljke ter nemudoma stopiti v stik s spletno trgovino s.Oliver na telefonski številki 059-181877* ali na drug način (e-pošta/pismo), da bo lahko spletna trgovina s.Oliver tudi sama ohranila morebitne pravice do pošiljatelja.

* Cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja

6. SHRANJEVANJE POGODBENEGA BESEDILA

Pogodbeno besedilo hrani s.Oliver in ga po zaključku postopka naročanja ni več mogoče preklicati. Podatke o naročilu pa lahko natisnete takoj po njegovem pošiljanju.

7. PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE

Blago je last podjetja s.Oliver, dokler ni v celoti plačano.

8. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pravica do odstopa od pogodbe

V roku štirinajstih dni imate pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razlogov za odstop od pogodbe. Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki ste jo pooblastili, prejmete (oziroma prejme) blago (oziroma pri delni dostavi zadnje blago) v posest.

Če želite uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe, nam morate svojo odločitev sporočiti v nedvoumni izjavi (npr. v pismu, poslanem po pošti ali e-pošti), da boste od te pogodbe odstopili. V ta namen lahko uporabite priloženi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, uporaba katerega pa sicer ni zahtevana.Odstop od pogodbe naslovite na:

E-poštni naslov: onlineshop@si.soliver.com

ali po pošti: S.Oliver SLO d.o.o., Onlineshop Slovenia, Gosposka ulica 8, 2000 Maribor, SLOVENIJA

Odstop od pogodbe lahko izvedete tudi z vračilom v skladu s 1. točko ali vračilom pošiljke brez komentarja. Če se iz okoliščin ne ugotovi drugače, se vračilo pošiljke blaga brez komentarja razume kot izjava o odstopu od pogodbe.

Šteje se, da ste odstopno izjavo podali pravočasno, če izjavo o odstopu od pogodbe pošljete pred potekom roka za odstop od pogodbe ali čepošljete blago brez komentarja pred pretekom odstopnega roka.

Posledice odstopa od pogodbe

Če odstopite od pogodbe, vam moramo nemudoma in najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko smo od vas prejeli sporočilo o vašem odstopu od pogodbe, vrniti plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški pošiljanja. Vračilo bomo opravili z istim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili v prvotni transakciji, razen, če smo se z vami izrecno dogovorili drugače; v nobenem primeru vam zaradi teh vračil ne bomo zaračunavali odškodnine. Vračilo lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali, odvisno od tega, kaj se zgodi prej.

Vračilo kupnine pri načinu plačila po povzetju

Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti pošiljko ali njen del, potrebujemo vaše bančne podatke, da vam bomo lahko na vaš tekoči bančni račun nakazali znesek kupnine(na račun kreditne kartice v tem primeru ni možno). Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo poslali potrdilo o prejemu vračila blaga, v katerem vas bomo prosili, da nam posredujete svoje bančne podatke. V ta namen stopite v stik z našim centrom za pomoč strankam po e-pošti na onlineshop@si.soliver.com ali na telefonsko številko 059-181877 (cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja)

Blago morate poslati nazaj ali predati nemudoma, v vsakem primeru pa najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu te pogodbe, na spodnji naslov:

Spletna trgovina s.Oliver
SL Paketna logistika
p.p. 450
1001 Ljubljana
SLOVENIJA

Šteje se, da je blago vrnjeno pravočasno, če blago pošljete pred pretekom štirinajstdnevnega roka. Stroške vračila blaga po pošti plačamo mi. Zmanjšanje vrednosti blaga morate kriti le, če je mogoče sklepati, da ste preverjali sestavo, lastnosti in način delovanja blaga na način, ki ni potreben.

Z vzorčnim obrazcem za odstop od pogodbe izpolnjujemo le zakonsko določene obveznosti zbiranja podatkov. Odstopa od pogodbe nam ni treba sporočati posebej, na primer z obrazcem v nadaljevanju, za odstop od pogodbe zadostuje vrnjeno blago.

Vzorčni obrazec za odstop

(Če želite odstopiti od pogodbe, izpolnite ta obrazec in nam ga pošljite)

  • Za S.Oliver SLO d.o.o., Onlineshop Slovenia, Gosposka ulica 8, 2000 Maribor, SLOVENIJA, E-poštni naslov: onlineshop@si.soliver.com
  • Izjavljam(o), da odstopamo(o) (*) od sklenjene pogodbe o nakupu spodaj naštetega blaga (*)/opravljanju spodaj navedene storitve (*)
  • Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
  • Ime potrošnika(ov)
  • Poštni naslov potrošnika(ov)
  • Podpis potrošnika(ov) (samo v primeru sporočila na papirju
  • Datum

(*) Kar ne velja, prečrtajte

9. VARSTVO PODATKOV IN UPNIKOV

Vsi osebni podatki so vselej obravnavani zaupno.

Vaši posredovani osebni podatki bodo obdelani, uporabljeni in shranjeni za namen obdelave in izvedbe vašega naročila. Po potrebi bodo vaši podatki posredovani tudi povezanim podjetjem in/ali našim storitvenim partnerjem, ki jih bodo obdelali in uporabili za namene izvedbe naročila.

10. ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec potrošniku odgovarja za stvarne napake kupljenega blaga po zakonskih predpisih. Pravice iz naslova jamčevanja za stvarne napake prenehajo po dveh letih po dostavi blaga. Kupec mora pravice iz naslova jamčevanja za stvarne napake uveljavljati z navedbo številke naročila, svojega imena in poštnega naslova s kratko navedbo razlogov za uveljavljanje. Stranka na zahtevo podjetja s.Oliver pošlje pomanjkljivo blago v preverjanje na stroške in odgovornost podjetja s.Oliver na naslov:

s.Oliver Online Shop
SL Paketna logistika
p.p. 450
1001 Ljubljana
SLOVENIJA

11. AVTORSKE PRAVICE IN BLAGOVNA ZNAMKA

Vsebina tega spletnega mesta, vključno z besedili, grafikami, s fotografijami, z ilustracijami, s slikami, z gibljivimi slikami, zvoki in s programsko opremo je avtorsko zaščitena. Snemanje in uporaba sta dovoljena samo za zasebno uporabo. Nadaljnja objava, posredovanje, reproduciranje ali druga uporaba naštetih materialov je prepovedana.

Vse blagovne znamke, ki jih na svojem spletnem mestu uporablja s.Oliver – če ni navedeno drugače – so naše blagovne znamke. Teh brez našega predhodnega pisnega dovoljenja ni dovoljeno uporabljati.

12. INFORMACIJE O PODJETJU

s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG
s.Oliver Straße 1
D-97228 Rottendorf

Telefon 059-181877 *

E-poštni naslov: onlineshop@si.soliver.com

Dvojna družba:
s.Oliver Bernd Freier SARL, 1, rue Nicolas Simmer, L-2538 Luxembourg, RCS Luxembourg, B 154453

Direktor: Bernd Freier (predsednik), Andreas Baur, Mathias Eckert, Susanne Heckelsberger, Dr. Dirk Schneider, Kristina Szasz

Okrožno sodišče Würzburg HRA 3925
ID št. za DDV: SI 968 872 65
Gospodarska zbornica Würzburg-Schweinfurt, Nemčija

Spletno reševanje sporov v skladu s 1. odstavkom 14. člena Uredbe o spletnem reševanju potrošniških sporov (ODR):
Evropska komisija je pripravila platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (OS). Najdete jo tukaj.
Podjetje s.Oliver GmbH & Co.KG (oziroma comma, GmbH & Co.KG ali Liebeskind GmbH) ni pripravljeno sodelovati v postopku reševanja sporov pred izvajalcem izvensodnega reševanja potrošniških sporov in k temu ni zavezano.

* cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja

13. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI ZA TUJE POVEZAVE

Če obstajajo povezave na spletne strani drugih ponudnikov, na njihove vsebine ne moremo vplivati. Zato za te vsebine ne garantiramo in ne odgovarjamo. Za vsebine teh strani je odgovoren posamezni ponudnik ali upravljavec strani. Povezane strani so bile v trenutku nastanka povezave preverjene glede morebitnih kršitev zakonov in vidnih nezakonitosti. Nezakonite vsebine v trenutku nastanka povezave niso bile prepoznane. Trajnega nadzora vsebin povezanih strani brez konkretnih utemeljitev kršitve ne gre pričakovati. V primeru znanih kršitev bomo takšne povezave nemudoma odstranili.

Stanje 30.10.2018
Shrani kot PDF

Prosimo, počakajte trenutek ...

Napaka