Finalno znižanje: zdaj do - 50 %

Finalno znižanje: do - 50 %

Finalno znižanje

Ne zamudi znižanje do - 50 % na kolekcijo pomlad/poletje

Vračilo kupljenih artiklov in vračilo kupnine

Naša določila glede vračil

Vse izdelke, ki so bili kupljeni v spletni trgovini s.Oliver, lahko v 14 dneh od prejema blaga brezplačno z nalepko za vračilo pošljete na naslov: s.Oliver online shop p.p. 309 2001 Maribor Za vrnjeno blago vam bomo povrnili znesek kupnine. Če ste izbrali način plačila po povzetju ali s predplačilom in želite vrniti kupljeno blago, potrebujemo vaše bančne podatke o osebnem transakcijskem računu, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine. Bančne podatke nam je potrebno posredovati šele po... Beri naprej ...

Kako vrnem artikle?

1. VNOS RAZLOGA VRAČILA: Preden zaprete paket z vrnjenim blagom, še enkrat preverite, ali ste na obrazec o vračilu izdelka vnesli razlog za vračilo. Pregled razlogov za vračilo najdete na strani svoje dobavnice/računa. 2. LEPLJENJE NALEPKE O VRAČILU IZDELKA: Odlepite nalepko za vračilo izdelka z računa in jo nalepite na zunanjo stran paketa. Izvorno nalepko z naslovom morate ali odstraniti ali prelepiti z nalepko o vračilu izdelka. 3. POŠILJANJE PAKETA: Paket nam vrnite brezplačno po pošti.... Beri naprej ...

Kdaj lahko pričakujem povrnitev kupnine?

Obdelava vašega vračila lahko traja 14 dni od datuma vračila. Ko prejmemo vaše vračilo, boste po e-pošti prejeli potrdilo o prejemu vračila s seznamom vaših vrnjenih artiklov. Vsako vračilo kupnine se samodejno pripiše načinu plačila, s katerim ste plačali vaš prvotni nakup. Če ste izbrali način plačila po povzetju ali predplačilo in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke o osebnem transakcijskem računu, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine. V ta namen stopite... Beri naprej ...

Potrebujem novo nalepko za vračilo artikla

Prosimo, obrnite se na naš center za podporo in pomoč strankam. Novo nalepko za vračilo artikla vam bomo nemudoma poslali po e-pošti.

Ali je moje vračilo že prispelo?

Ko prejmemo vaše vračilo, boste po e-pošti prejeli potrdilo o prejemu vračila s seznamom vaših vrnjenih artiklov.

Na moji potrditvi o prejemu vračila niso navedeni vsi vrnjeni artikli

Vsi vaši vrnjeni artikli se natančno pregledajo in ponovno zapakirajo. Če se med obdelavo artikla pojavi napaka oz. potreba po pojasnitvi, se ta obdela ločeno. Zato je možno, da določen artikel na vašem potrdilu o prejemu vračila ni naveden. Za ta artikel boste prejeli ločeno potrdilo o prejemu vračila. Če po 5 delovnih dneh še vedno ne prejmete informacije o tem, kje se artikel nahaja, se obrnite na naš center za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi. Nazaj Beri naprej ...

Ali lahko zamenjam artikle?

Menjava artikla ni možna. Če želite artikel druge številke ali barve, prosimo, oddajte novo naročilo.
Blago, ki ga želite naročiti kot zamenjavo, morate ponovno naročiti. Neposredna zamenjava oziroma zamenjava za drug rezervni izdelek žal ni možna.

Ali lahko svoje vračilo vrnem v trgovini s.Oliver?

Svoj paket lahko oddate tudi v eni izmed naših trgovin s.Oliver*. Prosimo, da v ta namen uporabite naročilu priloženo frankirano nalepko za vračilo blaga.
*Vse sodelujoče trgovine s.Oliver najdete v našem iskalniku trgovin z izbiro »Click & Collect«.

Kako lahko reklamiram artikel?

Če želite reklamirati artikel, kupljen v eni od naših spletnih trgovin, nam, prosimo, na pošljite e-pošto z naslednjimi podatki: : ime, priimek, podatke o naslovu, datum rojstva in morda vašo številko stranke številko naročila, ki jo vsebuje artikel, ki ga reklamirate, ali številko računa številko artikla, ki ga reklamirate ali natančen opis razlog reklamacije (najbolje je, da tukaj na kratko opišite, zakaj reklamirate artikel. Npr. notranja stran desnega čevlja je raztrgana po šivu ali zadrga... Beri naprej ...

Počakaj trenutek, kmalu se nadaljuje

Napaka

Zapri