Vračilo kupljenih artiklov in vračilo kupnine

Naša določila glede vračil

Vse artikle, ki so bili kupljeni v spletni trgovini s.Oliver, lahko v 14 dneh brezplačno z nalepko za vračilo pošljete na naslov: s.Oliver online shop p.p. 309 2001 Maribor Za vrnjeno blago vam bomo povrnili znesek kupnine. Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke o osebnem transakcijskem računu, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine. V ta namen stopite v stik z našim centrom za podporo in pomoč strankam. Poleg tega,... Beri naprej ...

Kako vrnem artikle?

1. VNOS RAZLOGA VRAČILA: Preden zaprete paket z vrnjenim blagom, še enkrat preverite, ali ste na obrazec o vračilu izdelka vnesli razlog za vračilo. Pregled razlogov za vračilo najdete na strani svoje dobavnice/računa. 2. LEPLJENJE NALEPKE O VRAČILU IZDELKA: Odlepite nalepko za vračilo izdelka z računa in jo nalepite na zunanjo stran paketa. Izvorno nalepko z naslovom morate ali odstraniti ali prelepiti z nalepko o vračilu izdelka. 3. POŠILJANJE PAKETA: Paket nam vrnite brezplačno po pošti.... Beri naprej ...

Kdaj lahko pričakujem povrnitev kupnine?

Obdelava vašega vračila lahko traja 14 dni od datuma vračila. Ko prejmemo vaše vračilo, boste po e-pošti prejeli potrdilo o prejemu vračila s seznamom vaših vrnjenih artiklov. Vsako vračilo kupnine se samodejno pripiše načinu plačila, s katerim ste plačali vaš prvotni nakup. Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke o osebnem transakcijskem računu, da vam bomo lahko nakazali znesek. V ta namen stopite v stik z našim centrom... Beri naprej ...

Potrebujem novo nalepko za vračilo artikla

Prosimo, obrnite se na naš center za podporo in pomoč strankam. Novo nalepko za vračilo artikla vam bomo nemudoma poslali po e-pošti.

Ali je moje vračilo že prispelo?

Ko prejmemo vaše vračilo, boste po e-pošti prejeli potrdilo o prejemu vračila s seznamom vaših vrnjenih artiklov.

Na moji potrditvi o prejemu vračila niso navedeni vsi vrnjeni artikli

Vsi vaši vrnjeni artikli se natančno pregledajo in ponovno zapakirajo. Če se med obdelavo artikla pojavi napaka oz. potreba po pojasnitvi, se ta obdela ločeno. Zato je možno, da določen artikel na vašem potrdilu o prejemu vračila ni naveden. Za ta artikel boste prejeli ločeno potrdilo o prejemu vračila. Če po 5 delovnih dneh še vedno ne prejmete informacije o tem, kje se artikel nahaja, se obrnite na naš center za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi. Nazaj Beri naprej ...

Ali lahko zamenjam artikle?

Menjava artikla ni možna. Če želite artikel druge številke ali barve, prosimo, oddajte novo naročilo.
Blago, ki ga želite naročiti kot zamenjavo, morate ponovno naročiti. Neposredna zamenjava oziroma zamenjava za drug rezervni izdelek žal ni možna.

Ali lahko svoje vračilo vrnem v trgovini s.Oliver?

Svoj paket lahko oddate tudi v eni izmed naših trgovin s.Oliver*. Prosimo, da v ta namen uporabite naročilu priloženo frankirano nalepko za vračilo blaga.
*Vse sodelujoče trgovine s.Oliver najdete v našem iskalniku trgovin z izbiro »Click & Collect«.

Kako lahko reklamiram artikel?

Če želite reklamirati artikel, kupljen v eni od naših spletnih trgovin, nam, prosimo, na pošljite e-pošto z naslednjimi podatki: : ime, priimek, podatke o naslovu, datum rojstva in morda vašo številko stranke številko naročila, ki jo vsebuje artikel, ki ga reklamirate, ali številko računa številko artikla, ki ga reklamirate ali natančen opis razlog reklamacije (najbolje je, da tukaj na kratko opišite, zakaj reklamirate artikel. Npr. notranja stran desnega čevlja je raztrgana po šivu ali zadrga... Beri naprej ...

Skrbimo za vašo zasebnost!
Da bi vam lahko svetovali in vam priporočali ustrezne izdelke, uporabljamo na naši strani piškotke in metode sledenja. V informacijah o varstvu podatkov si lahko ogledate, katere storitve uporabljamo. Nastavitve zasebnosti lahko naknadno tudi kadar koli spremenite.
Nastavitve za varstvo tvojih podatkov
Ker ti v naši spletni trgovini kot tudi s prikazom naših oglasov želimo zagotoviti optimalno uporabniško izkušnjo, prilagojeno tvojim individualnih potrebam, sodelujemo z različnimi ponudniki storitev in tehnologij ter pri tem uporabljamo piškotke in metode sledenja. Za lažji pregled, smo storitve povzeli v naslednjem pregledu. Izberi način soglasja za obdelavo podatkov v skladu z črko a, 1. odstavka 6. člena EU GDPR. Slednje lahko s spremembo nastavitev za varstvo podatkov kadar koli prekličeš. Dodatne informacije v zvezi s posameznimi ponudniki storitev in pridobivanjem podatkov najdeš v naših informacijah o varstvu podatkov.
IZBERI VSE
Iskalniki
Zato, da boš našo trgovino ob ustreznih iskalnih nizih in z uporabo običajnih iskalnikov lahko tudi v prihodnje preprosto našel/-a, uporabljamo sledilne ukrepe ponudnikov iskalnikov, ki naše oglase optimizirajo. Za ugotavljanje merodajnosti oglasa se na primer evidentira, za katere kategorije se obiskovalec zanima v spletni trgovini in ali je bilo izvršeno naročilo. Ti podatki se pod psevdonimom posredujejo ponudnikom iskalnikov.
Prikaz na zaslonu
Da ti lahko tudi na zunanjih spletnih straneh prikazujemo oglasne pasice, sodelujemo z omrežji, ki te prikazujejo in ponudniki. Za optimizacijo oglasov uporabljamo piškotke in metode sledenja, ki zbirajo podatke o iskalnem vedenju, jih shranijo v piškotkih in pod psevdonimom posredujejo ponudnikom tehnologije.
Portali
Izven okvira naše spletne trgovine ti za lažje lociranje izdelkov prestavljamo naše zanimive ponudbe in najljubše izdelke tudi prek zunanjih portalov z izdelki. Za optimizacijo izbire izdelkov uporabljamo piškotke in metode sledenja, da na primer ugotovimo, kateri izdelki so posebej priljubljeni in ali je na osnovi oglasa izvršeno naročilo.
Partnerski programi
Da ne boš zamudil/-a nobene zanimive akcije več in boš lahko izkoristil/-a programe bonitet, sodelujemo s partnerskimi programi ter uporabljamo njihove piškotke in metode sledenja. Pri partnerskih programih gre za partnerske mreže posameznih upravljavcev spletnih strani, kot so na primer portali z vrednostnimi boni, programi popustov in blogerji. Z uporabo tehnologij ugotavljamo, ali so uporabljana oglaševalska sredstva partnerjev botrovala naročilu, od katerega imaš korist ti in tvoji partnerji.
Ponovno ciljanje
Da lahko okrasne pasice z ustreznimi izdelki, za katere si se na primer zanimal/-a v naši spletni trgovini, pa jih nisi kupil/-a, prikazujemo na zunanjih spletnih straneh, sodelujemo s ponudniki ponovnega ciljanja. Zato na naši spletni strani zajemamo podatke o ogledih na naši strani, npr. podatke o tem, katere artikle si si ogledal/-a ali shranil/-a v košarico. Prosimo, ne čudi se: če ne boš soglašal/-a z zbiranjem podatkov v namene ponovnega ciljanja, se bo odprlo novo pojavno okno, ki te bo preusmerilo na spletno stran našega ponudnika storitve ponovnega ciljanja. Ker želimo zagotoviti, da v prihodnje temu partnerju ne bodo več posredovani nobeni podatki, sledi navodilom na strani in naknadno shrani svoje vnose ter tako zaključi postopek.
Družbena omrežja
Zato, da ti lahko zanimive akcije in nate prikrojena reklamna sporočila prikazujemo na želenih kanalih družbenih omrežij, uporabljano njihove piškotke in tehnologije sledenja. V ta namen se podatki pod psevdonimom posredujejo omrežjem, omrežja pa jih po potrebi združujejo z drugimi podatki.
Individualizacija
Zelo nam je pomembno tvoje individualizirano doživetje nakupovanja! Za stalno izboljševanje izkušnje z našo spletno stranjo in zagotavljanje individualizirane ponudbe izdelkov v spletni trgovini kot tudi spletnih novic, zbiramo podatke o tvojem dinamičnem in nakupovalnem vedenju pri nas v spletni trgovini ter pri tem na spletni strani opravljamo tako imenovano A/B in multivariantno testiranje. V ta namen uporabljamo piškotke in metode sledenja.

Počakaj trenutek, kmalu se nadaljuje

Napaka

Zapri