Pravica do odstopa od pogodbe

V roku štirinajstih dni imate pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razlogov za odstop od pogodbe. Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki ste jo pooblastili, prejmete (oziroma prejme) blago (oziroma pri delni dostavi zadnje blago) v posest.

Če želite uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe, nam morate svojo odločitev sporočiti v nedvoumni izjavi (npr. v pismu, poslanem po pošti, ali e-pošti), da boste od te pogodbe odstopili. V ta namen lahko uporabite priloženi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki pa ni obvezujoč. Odstop od pogodbe naslovite na:

E-poštni naslov: onlineshop@si.soliver.com

ali po pošti:

S.Oliver SLO d.o.o.
Onlineshop Slovenia
Gosposka ulica 8
2000 Maribor

Odstop od pogodbe lahko izvedete tudi z vračilom v skladu s 1. točko ali vračilom pošiljke brez komentarja. Če iz okoliščin ni razbrati drugače, se vračilo pošiljke blaga brez komentarja razume kot izjava o odstopu od pogodbe.

Šteje se, da ste odstopno izjavo podali pravočasno, če izjavo o odstopu od pogodbe pošljete pred potekom roka za odstop od pogodbe, ali če pošljete blago brez komentarja pred pretekom odstopnega roka.

Posledice odstopa od pogodbe

Če odstopite od pogodbe, vam moramo nemudoma in najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko smo od vas prejeli sporočilo o vašem odstopu od pogodbe, vrniti plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški pošiljanja (z izjemo stroškov plačila po povzetju). Vračilo bomo opravili z istim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili v prvotni transakciji, razen če smose z vami izrecno dogovorili drugače; v nobenem primeru vam zaradi teh vračil ne bomo zaračunali odškodnine. Vračilo lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali, odvisno od tega, kaj se zgodi prej.

Vračilo kupnine pri načinu plačila po povzetju

Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti pošiljko ali njen del, potrebujemo vaše bančne podatke, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine (brez stroškov plačila po povzetju). Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo poslali potrdilo o prejemu vračila blaga, v katerem vas bomo prosili, da nam posredujete svoje bančne podatke. V ta namen stopite v stik z našim centrom za pomoč strankam po e-pošti na onlineshop@si.soliver.com ali na telefonsko številko 059-181877 (cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja)

Blago morate poslati nazaj ali predati nemudoma, v vsakem primeru pa najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu te pogodbe, na spodnji naslov:

Spletna trgovina s.Oliver
SL Paketna logistika
p.p. 309
2001 Maribor

Šteje se, da je blago vrnjeno pravočasno, če blago pošljete pred pretekom štirinajstdnevnega roka. Stroške vračila blaga po pošti plačamo mi. Zmanjšanje vrednosti blaga morate kriti le, če je mogoče sklepati, da ste preverjali sestavo, lastnosti in način delovanja blaga na način, ki ni potreben.

Z vzorčnim obrazcem za odstop od pogodbe izpolnjujemo le zakonsko določene obveznosti zbiranja podatkov. Odstopa od pogodbe nam ni treba sporočiti posebej, na primer z obrazcem v nadaljevanju, za odstop od pogodbe zadostuje vrnjeno blago.

Vzorčni obrazec za odstop

(Če želite odstopiti od pogodbe, izpolnite ta obrazec in nam ga pošljite)

  • Za S.Oliver SLO d.o.o., Onlineshop Slovenia, Gosposka ulica 8, 2000 Maribor, SLOVENIJA, E-poštni naslov: onlineshop@si.soliver.com
  • Izjavljam(o), da odstopamo(o) (*) od sklenjene pogodbe o nakupu spodaj navedenega blaga (*)/opravljanju spodaj navedene storitve (*)
  • Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
  • Ime potrošnika(ov)
  • Poštni naslov potrošnika(ov)
  • Podpis potrošnika(ov) (samo v primeru sporočila na papirju)
  • Datum

(*) Kar ne velja, prečrtajte.

Nazaj

Pravica do odstopa od pogodbe

V roku štirinajstih dni imate pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razlogov za odstop od pogodbe. Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki ste jo pooblastili, prejmete (oziroma prejme) blago (oziroma pri delni dostavi zadnje blago) v posest.

Če želite uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe, nam morate svojo odločitev sporočiti v nedvoumni izjavi (npr. v pismu, poslanem po pošti, ali e-pošti), da boste od te pogodbe odstopili. V ta namen lahko uporabite priloženi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki pa ni obvezujoč. Odstop od pogodbe naslovite na:

E-poštni naslov: onlineshop@si.soliver.com

ali po pošti:

S.Oliver SLO d.o.o.
Onlineshop Slovenia
Gosposka ulica 8
2000 Maribor

Odstop od pogodbe lahko izvedete tudi z vračilom v skladu s 1. točko ali vračilom pošiljke brez komentarja. Če iz okoliščin ni razbrati drugače, se vračilo pošiljke blaga brez komentarja razume kot izjava o odstopu od pogodbe.

Šteje se, da ste odstopno izjavo podali pravočasno, če izjavo o odstopu od pogodbe pošljete pred potekom roka za odstop od pogodbe, ali če pošljete blago brez komentarja pred pretekom odstopnega roka.

Posledice odstopa od pogodbe

Če odstopite od pogodbe, vam moramo nemudoma in najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko smo od vas prejeli sporočilo o vašem odstopu od pogodbe, vrniti plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški pošiljanja (z izjemo stroškov plačila po povzetju). Vračilo bomo opravili z istim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili v prvotni transakciji, razen, če smo se z vami izrecno dogovorili drugače; v nobenem primeru vam zaradi teh vračil ne bomo zaračunali odškodnine. Vračilo lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali, odvisno od tega, kaj se zgodi prej.

Vračilo kupnine pri načinu plačila po povzetju

Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti pošiljko ali njen del, potrebujemo vaše bančne podatke, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine (brez stroškov plačila po povzetju). Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo poslali potrdilo o prejemu vračila blaga, v katerem vas bomo prosili, da nam posredujete svoje bančne podatke. V ta namen stopite v stik z našim centrom za pomoč strankam po e-pošti na onlineshop@si.soliver.com ali na telefonsko številko 059-181877 (cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja)

Blago morate poslati nazaj ali predati nemudoma, v vsakem primeru pa najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu te pogodbe, na spodnji naslov:

s.Oliver online shop
p.p. 309
2001 Maribor

Šteje se, da je blago vrnjeno pravočasno, če blago pošljete pred pretekom štirinajstdnevnega roka. Stroške vračila blaga po pošti plačamo mi. Zmanjšanje vrednosti blaga morate kriti le, če je mogoče sklepati, da ste preverjali sestavo, lastnosti in način delovanja blaga na način, ki ni potreben.

Z vzorčnim obrazcem za odstop od pogodbe izpolnjujemo le zakonsko določene obveznosti zbiranja podatkov. Odstopa od pogodbe nam ni treba sporočiti posebej, na primer z obrazcem v nadaljevanju, za odstop od pogodbe zadostuje vrnjeno blago.

Vzorčni obrazec za odstop

(Če želite odstopiti od pogodbe, izpolnite ta obrazec in nam ga pošljite)

  • Za S.Oliver SLO d.o.o., Onlineshop Slovenia, Gosposka ulica 8, 2000 Maribor, SLOVENIJA, E-poštni naslov: onlineshop@si.soliver.com
  • Izjavljam(o), da odstopamo(o) (*) od sklenjene pogodbe o nakupu spodaj navedenega blaga (*)/opravljanju spodaj navedene storitve (*)
  • Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
  • Ime potrošnika(ov)
  • Poštni naslov potrošnika(ov)
  • Podpis potrošnika(ov) (samo v primeru sporočila na papirju)
  • Datum

(*) Kar ne velja, prečrtajte.

Nazaj
Skrbimo za vašo zasebnost!
Skrbimo za vašo zasebnost! Da bi vam lahko svetovali in vam priporočali ustrezne izdelke, uporabljamo na naši strani piškotke in metode sledenja. V Nastavitvah zasebnosti si lahko ogledate, katere storitve uporabljamo. Nastavitve zasebnosti lahko naknadno tudi kadar koli spremenite.
Soglašam
Nastavitve za varstvo tvojih podatkov
Ker ti v naši spletni trgovini kot tudi s prikazom naših oglasov želimo zagotoviti optimalno uporabniško izkušnjo, prilagojeno tvojim individualnih potrebam, sodelujemo z različnimi ponudniki storitev in tehnologij ter pri tem uporabljamo piškotke in metode sledenja. Za lažji pregled, smo storitve povzeli v naslednjem pregledu. Izberi način soglasja za obdelavo podatkov v skladu z črko a, 1. odstavka 6. člena EU GDPR. Slednje lahko s spremembo nastavitev za varstvo podatkov kadar koli prekličeš. Dodatne informacije v zvezi s posameznimi ponudniki storitev in pridobivanjem podatkov najdeš v naših informacijah o varstvu podatkov.
Iskalniki
Zato, da boš našo trgovino ob ustreznih iskalnih nizih in z uporabo običajnih iskalnikov lahko tudi v prihodnje preprosto našel/-a, uporabljamo sledilne ukrepe ponudnikov iskalnikov, ki naše oglase optimizirajo. Za ugotavljanje merodajnosti oglasa se na primer evidentira, za katere kategorije se obiskovalec zanima v spletni trgovini in ali je bilo izvršeno naročilo. Ti podatki se pod psevdonimom posredujejo ponudnikom iskalnikov.
Prikaz na zaslonu
Da ti lahko tudi na zunanjih spletnih straneh prikazujemo oglasne pasice, sodelujemo z omrežji, ki te prikazujejo in ponudniki. Za optimizacijo oglasov uporabljamo piškotke in metode sledenja, ki zbirajo podatke o iskalnem vedenju, jih shranijo v piškotkih in pod psevdonimom posredujejo ponudnikom tehnologije.
Portali
Izven okvira naše spletne trgovine ti za lažje lociranje izdelkov prestavljamo naše zanimive ponudbe in najljubše izdelke tudi prek zunanjih portalov z izdelki. Za optimizacijo izbire izdelkov uporabljamo piškotke in metode sledenja, da na primer ugotovimo, kateri izdelki so posebej priljubljeni in ali je na osnovi oglasa izvršeno naročilo.
Partnerski programi
Da ne boš zamudil/-a nobene zanimive akcije več in boš lahko izkoristil/-a programe bonitet, sodelujemo s partnerskimi programi ter uporabljamo njihove piškotke in metode sledenja. Pri partnerskih programih gre za partnerske mreže posameznih upravljavcev spletnih strani, kot so na primer portali z vrednostnimi boni, programi popustov in blogerji. Z uporabo tehnologij ugotavljamo, ali so uporabljana oglaševalska sredstva partnerjev botrovala naročilu, od katerega imaš korist ti in tvoji partnerji.
Ponovno ciljanje
Da lahko okrasne pasice z ustreznimi izdelki, za katere si se na primer zanimal/-a v naši spletni trgovini, pa jih nisi kupil/-a, prikazujemo na zunanjih spletnih straneh, sodelujemo s ponudniki ponovnega ciljanja. Zato na naši spletni strani zajemamo podatke o ogledih na naši strani, npr. podatke o tem, katere artikle si si ogledal/-a ali shranil/-a v košarico. Prosimo, ne čudi se: če ne boš soglašal/-a z zbiranjem podatkov v namene ponovnega ciljanja, se bo odprlo novo pojavno okno, ki te bo preusmerilo na spletno stran našega ponudnika storitve ponovnega ciljanja. Ker želimo zagotoviti, da v prihodnje temu partnerju ne bodo več posredovani nobeni podatki, sledi navodilom na strani in naknadno shrani svoje vnose ter tako zaključi postopek.
Družbena omrežja
Zato, da ti lahko zanimive akcije in nate prikrojena reklamna sporočila prikazujemo na želenih kanalih družbenih omrežij, uporabljano njihove piškotke in tehnologije sledenja. V ta namen se podatki pod psevdonimom posredujejo omrežjem, omrežja pa jih po potrebi združujejo z drugimi podatki.
Individualizacija
Zelo nam je pomembno tvoje individualizirano doživetje nakupovanja! Zato, da ti lahko v spletni trgovini ponudimo individualizirane ponudbe izdelkov, zbiramo podatke o premikih po strani in nakupovalnem obnašanju v naši trgovini. V ta namen uporabljamo piškotke in metode sledenja.

Počakaj trenutek, kmalu se nadaljuje

Napaka

Zapri