Dostava

Kam dostavljate?

Dostava za naročila prek slovenske spletne trgovine na strani www.soliver.si poteka izključno po Sloveniji. Če želite naročiti iz druge države, spodaj na sredini strani trgovine izberite simbol zastave, nato pa spletno trgovino. Znotraj vašega dostavnega območja vam bomo paket dostavili “kamorkoli”, kar pomeni, da lahko navedete poljubno število naslovov za dostavo, ki se razlikujejo od vašega glavnega naslova. Kot naslov za izstavitev računa pa morate vedno navesti naslov svojega stalnega... Beri naprej ...

Kako visoki so stroški pošiljanja?

Pošiljanje paketov s.Oliver je brezplačno!
Brez dodatnih stroškov.

Naš partner je POŠTA SLOVENIJE

Ena izmed posebnih servisnih storitev za naše kupce je brezplačno pošiljanje preko našega partnerja – POŠTE SLOVENIJA. Pošiljanje paketov s.Oliver je brezplačno! Brez dodatnih stroškov. Dostavni čas je praviloma 3-6 delovnih dni. S sledenjem paketa lahko hitro in enostavno preverite status dostave vaše pošiljke. Odprema paketov poteka neposredno v Nemčiji. Ko vaše naročilo prispe v naše... Beri naprej ...

Dostava na drug naslov za dostavo

Želen naslov dostave med postopkom naročanja preprosto vnesite v polje »Dostava na drug naslov«. Račun vam lahko pošljemo tudi na naslov, ki ste ga navedli za izdajo računa, ali na naslov, ki ste ga navedli za dostavo pošiljke. Če izberete možnost »V paketu«, bo račun priložen paketu, in sicer tudi v primeru drugega naslova za dostavo. Če izberete možnost »Elektronsko sporočilo«, boste račun prejeli izključno po e-pošti. Prejemnik vašega paketa bo prejel dobavnico, ne pa tudi računa. *Prosimo... Beri naprej ...

Dostava v trgovino s.Oliver – Click & Collect

Z novo storitvijo „Click & Collect“ lahko na spletu sproščeno naročate iz naslanjača, paket pa dvignete v eni izmed trgovin s.Oliver* v Sloveniji. Pri tem boste izrabili prednosti, ki jih ponuja prilagodljiv čas, v katerem lahko paket dvignete v naših trgovinah. Kot nalašč tudi za vse tiste, ki radi naročate prek spleta, pa ste le redko doma. In vse to seveda brez stroškov pošiljanja. Poleg tega imate v trgovini s.Oliver* možnost, da naročene izdelke takoj pomerite, naši kompetentni... Beri naprej ...

Kdaj bo moje naročilo odpremljeno?

Neposredno po oddaji naročila boste prejeli potrditev naročila.
Ko bo naročilo zapustilo naše nemško skladišče, boste prek e-pošte prejeli obvestilo o pošiljki s sledenjem paketa. Dostavni čas je praviloma 3-6 delovnih dni.

Čez koliko časa lahko pričakujem paket?

Dostavni čas je praviloma 3-6 delovnih dni.
Pri plačilu s kreditno kartico se lahko navedeno obdobje za dostavo v izjemnih primerih podaljša največ za en dan. Zaradi varnosti naših strank in izključitve zlorabe kreditnih kratic blago namreč pošljemo šele po pozitivnem odgovoru posameznega izdajatelja kartice.

Kaj se zgodi, če me v trenutku dostave ni na ustreznem naslovu?

Če vas v trenutku dostave ni na ustreznem naslovu, bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Paket lahko na navedeni pošti dvignete v 15 dneh. Šele po preteku tega roka bo paket poslan nazaj na s.Oliver.

Kaj moram narediti, če moj paket ne prispe?

Takoj, ko bo paket zapustil naše skladišče, boste preko e-pošte prejeli obvestilo o poslanem paketu s sledenjem paketa. Če kljub potrdilu o poslanem paketu tega ne prejmete v največ šestih delovnih dneh, se, prosimo, obrnite na našo ekipo za podporo in pomoč strankam

Prejeti artikli ne ustrezajo mojemu naročilu ali pa so poškodovani

Če ste prejeli poškodovan artikel ali artikel, ki ga niste naročili, ga bomo nadomestili z drugim, ko bo prispel v skladišče in bomo preverili njegovo stanje. Te artikle nam preprosto pošljite nazaj z izpolnjenim obrazcem o vračilu izdelka, ki je bil dodan v paketu z naročenimi artikli. Obrazca o vračilu izdelka ne najdete? Prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi.

Nisem prejel/-a vseh artiklov, ki sem jih naročil/-a

Prosimo, preverite e-pošto, če smo vas obvestili o tem, da eden od artiklov iz vašega naročila ni več na voljo. V tem primeru vam bomo povrnili plačani znesek za artikel in stroške vračila pošiljke z enakim načinom plačila, ki ste ga uporabili ob nakupu. Če niste prejeli e-pošte, vas prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Skrbimo za vašo zasebnost!
Skrbimo za vašo zasebnost! Da bi vam lahko svetovali in vam priporočali ustrezne izdelke, uporabljamo na naši strani piškotke in metode sledenja. V Nastavitvah zasebnosti si lahko ogledate, katere storitve uporabljamo. Nastavitve zasebnosti lahko naknadno tudi kadar koli spremenite.
Soglašam
Nastavitve za varstvo tvojih podatkov
Ker ti v naši spletni trgovini kot tudi s prikazom naših oglasov želimo zagotoviti optimalno uporabniško izkušnjo, prilagojeno tvojim individualnih potrebam, sodelujemo z različnimi ponudniki storitev in tehnologij ter pri tem uporabljamo piškotke in metode sledenja. Za lažji pregled, smo storitve povzeli v naslednjem pregledu. Izberi način soglasja za obdelavo podatkov v skladu z črko a, 1. odstavka 6. člena EU GDPR. Slednje lahko s spremembo nastavitev za varstvo podatkov kadar koli prekličeš. Dodatne informacije v zvezi s posameznimi ponudniki storitev in pridobivanjem podatkov najdeš v naših informacijah o varstvu podatkov.
Iskalniki
Zato, da boš našo trgovino ob ustreznih iskalnih nizih in z uporabo običajnih iskalnikov lahko tudi v prihodnje preprosto našel/-a, uporabljamo sledilne ukrepe ponudnikov iskalnikov, ki naše oglase optimizirajo. Za ugotavljanje merodajnosti oglasa se na primer evidentira, za katere kategorije se obiskovalec zanima v spletni trgovini in ali je bilo izvršeno naročilo. Ti podatki se pod psevdonimom posredujejo ponudnikom iskalnikov.
Prikaz na zaslonu
Da ti lahko tudi na zunanjih spletnih straneh prikazujemo oglasne pasice, sodelujemo z omrežji, ki te prikazujejo in ponudniki. Za optimizacijo oglasov uporabljamo piškotke in metode sledenja, ki zbirajo podatke o iskalnem vedenju, jih shranijo v piškotkih in pod psevdonimom posredujejo ponudnikom tehnologije.
Portali
Izven okvira naše spletne trgovine ti za lažje lociranje izdelkov prestavljamo naše zanimive ponudbe in najljubše izdelke tudi prek zunanjih portalov z izdelki. Za optimizacijo izbire izdelkov uporabljamo piškotke in metode sledenja, da na primer ugotovimo, kateri izdelki so posebej priljubljeni in ali je na osnovi oglasa izvršeno naročilo.
Partnerski programi
Da ne boš zamudil/-a nobene zanimive akcije več in boš lahko izkoristil/-a programe bonitet, sodelujemo s partnerskimi programi ter uporabljamo njihove piškotke in metode sledenja. Pri partnerskih programih gre za partnerske mreže posameznih upravljavcev spletnih strani, kot so na primer portali z vrednostnimi boni, programi popustov in blogerji. Z uporabo tehnologij ugotavljamo, ali so uporabljana oglaševalska sredstva partnerjev botrovala naročilu, od katerega imaš korist ti in tvoji partnerji.
Ponovno ciljanje
Da lahko okrasne pasice z ustreznimi izdelki, za katere si se na primer zanimal/-a v naši spletni trgovini, pa jih nisi kupil/-a, prikazujemo na zunanjih spletnih straneh, sodelujemo s ponudniki ponovnega ciljanja. Zato na naši spletni strani zajemamo podatke o ogledih na naši strani, npr. podatke o tem, katere artikle si si ogledal/-a ali shranil/-a v košarico. Prosimo, ne čudi se: če ne boš soglašal/-a z zbiranjem podatkov v namene ponovnega ciljanja, se bo odprlo novo pojavno okno, ki te bo preusmerilo na spletno stran našega ponudnika storitve ponovnega ciljanja. Ker želimo zagotoviti, da v prihodnje temu partnerju ne bodo več posredovani nobeni podatki, sledi navodilom na strani in naknadno shrani svoje vnose ter tako zaključi postopek.
Družbena omrežja
Zato, da ti lahko zanimive akcije in nate prikrojena reklamna sporočila prikazujemo na želenih kanalih družbenih omrežij, uporabljano njihove piškotke in tehnologije sledenja. V ta namen se podatki pod psevdonimom posredujejo omrežjem, omrežja pa jih po potrebi združujejo z drugimi podatki.
Individualizacija
Zelo nam je pomembno tvoje individualizirano doživetje nakupovanja! Zato, da ti lahko v spletni trgovini ponudimo individualizirane ponudbe izdelkov, zbiramo podatke o premikih po strani in nakupovalnem obnašanju v naši trgovini. V ta namen uporabljamo piškotke in metode sledenja.

Počakaj trenutek, kmalu se nadaljuje

Napaka

Zapri