Pogosta vprašanja

Kako poteka naročilo preko spletne trgovine s.Oliver?

Na naši spletni strani se boste zlahka znašli: lahko udobno uporabite funkcijo iskanja v menijski vrstici ali pa pregledate naše kategorije. Ko boste izbrali glavno kategorijo, se bo prikazal pregled podkategorij, ki se nahajajo pod to kategorijo. Po tem, ko se odločite za ustrezno podkategorijo, se bo prikazal seznam vseh proizvodov z vsemi artikli, ki so pod izbrano kategorijo. Za lažji pregled se na začetku seznama prikaže izbirni meni z nekaj pomembnimi lastnostmi artiklov. S pomočjo... Beri naprej ...

Ali obstaja zgornja meja naročila?

Ne, praviloma za vaše naročilo v spletni trgovini s.Oliver ni zgornje meje. Nazaj Beri naprej ...

Ali lahko spremenim že potrjeno naročilo?

Žal že oddanega naročila ne morete spremeniti. Tudi mi ne moremo spremeniti velikosti artikla, barve artikla, naslova za dostavo in načina plačila, prav tako ne moremo odstraniti ali dodati artikla. Več informacij v zvezi z vračilom najdete pod VRAČILO KUPLJENIH ARTIKLOV IN VRAČILO KUPNINE . Če naročenega artikla ne želite sprejeti, nam ga bo izvajalec paketnih storitev poslal nazaj. Več informacij v zvezi z vračilom najdete pod VRAČILO KUPLJENIH ARTIKLOV IN VRAČILO KUPNINE . Nazaj Beri naprej ...

Kateri načini plačila so na voljo?

Pri nas lahko povsem udobno plačate po povzetju, prek ponudnika PayPal ali s kreditno kartico. Sprejemamo kartici Visa in MasterCard. Plačilo po povzetju Pri plačilu po povzetju je pošiljanje paketov s.Oliver brezplačno! Brez dodatnih stroškov. NAPOTEK: Da vam bomo lahko v primeru vračila celotnega paketa ali dela paketa z načinom plačila po povzetju vrnili kupnino, nujno potrebujemo podatke o vaši banki. Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo poslali potrdilo o prejemu vračila, v katerem vas bomo... Beri naprej ...

Naša določila glede vračil

Vse artikle, ki so bili kupljeni v spletni trgovini s.Oliver, lahko v 14 dneh brezplačno z nalepko za vračilo pošljete na naslov: s.Oliver online shop p.p. 309 2001 Maribor Za vrnjeno blago vam bomo povrnili znesek kupnine. Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke o osebnem transakcijskem računu, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine. V ta namen stopite v stik z našim centrom za podporo in pomoč strankam. Poleg tega,... Beri naprej ...

Kako vrnem artikle?

1. VNOS RAZLOGA VRAČILA: Preden zaprete paket z vrnjenim blagom, še enkrat preverite, ali ste na obrazec o vračilu izdelka vnesli razlog za vračilo. Pregled razlogov za vračilo najdete na strani svoje dobavnice/računa. 2. LEPLJENJE NALEPKE O VRAČILU IZDELKA: Odlepite nalepko za vračilo izdelka z računa in jo nalepite na zunanjo stran paketa. Izvorno nalepko z naslovom morate ali odstraniti ali prelepiti z nalepko o vračilu izdelka. 3. POŠILJANJE PAKETA: Paket nam vrnite brezplačno po pošti.... Beri naprej ...

Kam dostavljate?

Dostava za naročila prek slovenske spletne trgovine na strani www.soliver.si poteka izključno po Sloveniji. Če želite naročiti iz druge države, spodaj na sredini strani trgovine izberite simbol zastave, nato pa spletno trgovino. Znotraj vašega dostavnega območja vam bomo paket dostavili “kamorkoli”, kar pomeni, da lahko navedete poljubno število naslovov za dostavo, ki se razlikujejo od vašega glavnega naslova. Kot naslov za izstavitev računa pa morate vedno navesti naslov svojega stalnega... Beri naprej ...

Kako lahko reklamiram artikel?

Če želite reklamirati artikel, kupljen v eni od naših spletnih trgovin, nam, prosimo, na pošljite e-pošto z naslednjimi podatki: : ime, priimek, podatke o naslovu, datum rojstva in morda vašo številko stranke številko naročila, ki jo vsebuje artikel, ki ga reklamirate, ali številko računa številko artikla, ki ga reklamirate ali natančen opis razlog reklamacije (najbolje je, da tukaj na kratko opišite, zakaj reklamirate artikel. Npr. notranja stran desnega čevlja je raztrgana po šivu ali zadrga... Beri naprej ...

Kako pravilno unovčim kodo bona?

Če želite unovčiti bon za popust, ga morate vnesti natanko tako, kot smo vam ga poslali – brez presledkov. Najbolje je, da kodo za bon skopirate in ga vstavite v polje »Unovči bon« v košarici pod celotnim zneskom. S klikom na UNOVČI BON se bon preveri in navede v pregled naročila. Vaš bon za popust ne deluje? Pazite na velike tiskane in male črke ter presledke. Ali izpolnjujete vse pogoje za popust? Pogoje za popust vedno najdete kot besedilo z zvezdico v spletnih novicah ali na letaku z bonom.... Beri naprej ...

Nasveti za nego

Vsak material je drugačen, zato tudi zahteva drugačno nego. Da vas bodo oblačila čim dlje razveseljevala, prosimo, upoštevajte: Vedno upoštevajte nasvete glede nege, ki so na oznaki za pranje! Pred vsakim pranjem pripnite vse kaveljčke, zaprite gumbe in zadrgo. S tem boste preprečili, da se artikel zapne za drugega in iz njega potegne nitke! Pri negi artiklov iz različnih tkanin se načeloma držite navodil za najbolj občutljivo vrsto tkanine! Naravni materiali, kot so volna, lan ali svila, se... Beri naprej ...

Skrbimo za vašo zasebnost!
Skrbimo za vašo zasebnost! Da bi vam lahko svetovali in vam priporočali ustrezne izdelke, uporabljamo na naši strani piškotke in metode sledenja. V Nastavitvah zasebnosti si lahko ogledate, katere storitve uporabljamo. Nastavitve zasebnosti lahko naknadno tudi kadar koli spremenite.
Soglašam
Nastavitve za varstvo tvojih podatkov
Ker ti v naši spletni trgovini kot tudi s prikazom naših oglasov želimo zagotoviti optimalno uporabniško izkušnjo, prilagojeno tvojim individualnih potrebam, sodelujemo z različnimi ponudniki storitev in tehnologij ter pri tem uporabljamo piškotke in metode sledenja. Za lažji pregled, smo storitve povzeli v naslednjem pregledu. Izberi način soglasja za obdelavo podatkov v skladu z črko a, 1. odstavka 6. člena EU GDPR. Slednje lahko s spremembo nastavitev za varstvo podatkov kadar koli prekličeš. Dodatne informacije v zvezi s posameznimi ponudniki storitev in pridobivanjem podatkov najdeš v naših informacijah o varstvu podatkov.
Iskalniki
Zato, da boš našo trgovino ob ustreznih iskalnih nizih in z uporabo običajnih iskalnikov lahko tudi v prihodnje preprosto našel/-a, uporabljamo sledilne ukrepe ponudnikov iskalnikov, ki naše oglase optimizirajo. Za ugotavljanje merodajnosti oglasa se na primer evidentira, za katere kategorije se obiskovalec zanima v spletni trgovini in ali je bilo izvršeno naročilo. Ti podatki se pod psevdonimom posredujejo ponudnikom iskalnikov.
Prikaz na zaslonu
Da ti lahko tudi na zunanjih spletnih straneh prikazujemo oglasne pasice, sodelujemo z omrežji, ki te prikazujejo in ponudniki. Za optimizacijo oglasov uporabljamo piškotke in metode sledenja, ki zbirajo podatke o iskalnem vedenju, jih shranijo v piškotkih in pod psevdonimom posredujejo ponudnikom tehnologije.
Portali
Izven okvira naše spletne trgovine ti za lažje lociranje izdelkov prestavljamo naše zanimive ponudbe in najljubše izdelke tudi prek zunanjih portalov z izdelki. Za optimizacijo izbire izdelkov uporabljamo piškotke in metode sledenja, da na primer ugotovimo, kateri izdelki so posebej priljubljeni in ali je na osnovi oglasa izvršeno naročilo.
Partnerski programi
Da ne boš zamudil/-a nobene zanimive akcije več in boš lahko izkoristil/-a programe bonitet, sodelujemo s partnerskimi programi ter uporabljamo njihove piškotke in metode sledenja. Pri partnerskih programih gre za partnerske mreže posameznih upravljavcev spletnih strani, kot so na primer portali z vrednostnimi boni, programi popustov in blogerji. Z uporabo tehnologij ugotavljamo, ali so uporabljana oglaševalska sredstva partnerjev botrovala naročilu, od katerega imaš korist ti in tvoji partnerji.
Ponovno ciljanje
Da lahko okrasne pasice z ustreznimi izdelki, za katere si se na primer zanimal/-a v naši spletni trgovini, pa jih nisi kupil/-a, prikazujemo na zunanjih spletnih straneh, sodelujemo s ponudniki ponovnega ciljanja. Zato na naši spletni strani zajemamo podatke o ogledih na naši strani, npr. podatke o tem, katere artikle si si ogledal/-a ali shranil/-a v košarico. Prosimo, ne čudi se: če ne boš soglašal/-a z zbiranjem podatkov v namene ponovnega ciljanja, se bo odprlo novo pojavno okno, ki te bo preusmerilo na spletno stran našega ponudnika storitve ponovnega ciljanja. Ker želimo zagotoviti, da v prihodnje temu partnerju ne bodo več posredovani nobeni podatki, sledi navodilom na strani in naknadno shrani svoje vnose ter tako zaključi postopek.
Družbena omrežja
Zato, da ti lahko zanimive akcije in nate prikrojena reklamna sporočila prikazujemo na želenih kanalih družbenih omrežij, uporabljano njihove piškotke in tehnologije sledenja. V ta namen se podatki pod psevdonimom posredujejo omrežjem, omrežja pa jih po potrebi združujejo z drugimi podatki.
Individualizacija
Zelo nam je pomembno tvoje individualizirano doživetje nakupovanja! Zato, da ti lahko v spletni trgovini ponudimo individualizirane ponudbe izdelkov, zbiramo podatke o premikih po strani in nakupovalnem obnašanju v naši trgovini. V ta namen uporabljamo piškotke in metode sledenja.
Shrani

Počakaj trenutek, kmalu se nadaljuje

Napaka

Zapri