Meni
Zapri
Zapri

1. VNOS RAZLOGA VRAČILA: Preden zaprete paket z vrnjenim blagom, še enkrat preverite, ali ste na obrazec o vračilu izdelka vnesli razlog za vračilo. Pregled razlogov za vračilo najdete na strani svoje dobavnice/računa.

2. LEPLJENJE NALEPKE O VRAČILU IZDELKA: Odlepite nalepko za vračilo izdelka z računa in jo nalepite na zunanjo stran paketa. Izvorno nalepko z naslovom morate ali odstraniti ali prelepiti z nalepko o vračilu izdelka.

3. POŠILJANJE PAKETA: Paket nam vrnite brezplačno po pošti. Vračila lahko oddate na vaši najbližji pošti.

Pošta v vaši bližini

Ne pozabite vzeti potrdila o oddaji pošiljke in ga hranite, dokler za artikel(le) ne prejmete povrnjene kupnine.

Ali ste že vedeli? Svoj paket lahko oddate tudi v eni izmed naših trgovin s.Oliver*. Prosimo, da v ta namen uporabite naročilu priloženo frankirano nalepko za vračilo blaga.

*Trgovine s.Oliver, ki ponujajo to možnost, lahko poiščete v našem iskalniku trgovin.

4. POČAKAJTE NA E-POŠTO: Obdelava vašega vračila lahko traja 14 dni od datuma vračila. Takoj, ko bomo prejeli vaše vračilo, vam bomo po E-pošti poslali potrdilo o prejemu vračila. V njem bodo navedene vse podrobnosti o vračilu kupnine.

5. VRAČILO KUPNINE: Vračilo kupnine izvedemo takoj po prejemu vašega vračila. Vsako vračilo kupnine se samodejno pripiše načinu plačila, s katerim ste plačali vaš prvotni nakup.

Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine (brez povrnjene pristojbine za plačilo po povzetju). V ta namen stopite v stik z našim centrom za podporo in pomoč strankam.

Nazaj

Prosimo, počakajte trenutek ...

Napaka

SCHLIESSEN