Meni
Zapri
Zapri

Če želite reklamirati artikel, kupljen v eni od naših spletnih trgovin, nam, prosimo, na pošljite e-pošto z naslednjimi podatki: :

  • ime, priimek, podatke o naslovu, datum rojstva in morda vašo številko stranke
  • številko naročila, ki jo vsebuje artikel, ki ga reklamirate, ali številko računa
  • številko artikla, ki ga reklamirate ali natančen opis
  • razlog reklamacije (najbolje je, da tukaj na kratko opišite, zakaj reklamirate artikel. Npr. notranja stran desnega čevlja je raztrgana po šivu ali zadrga jakne je pokvarjena itd.)
  • Če je možno, priložite fotografijo artikla, ki ga reklamirate

Nemudoma vam bomo poslali odgovor.

Ste artikel kupili v trgovini ali pri prodajnem partnerju?

V tem primeru svojo zahtevo z navedbo zgoraj navedenih informacij pošljite na info@soliver.si

Nazaj

Prosimo, počakajte trenutek ...

Napaka

SCHLIESSEN