Meni
Zapri
Zapri

Vračilo kupljenih artiklov in vračilo kupnine

Naša določila glede vračil

Vse artikle, ki so bili kupljeni v spletni trgovini s.Oliver, lahko v 14 dneh brezplačno z nalepko za vračilo pošljete na naslov: s.Oliver SL Paketna logistika p.p. 450 1001 Ljubljana Za vrnjeno blago vam bomo povrnili znesek kupnine. Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine (brez povrnjene pristojbine za plačilo po povzetju). V ta namen stopite v stik z našim centrom za podporo in... Beri naprej ...

Kako vrnem artikle?

1. VNOS RAZLOGA VRAČILA: Preden zaprete paket z vrnjenim blagom, še enkrat preverite, ali ste na obrazec o vračilu izdelka vnesli razlog za vračilo. Pregled razlogov za vračilo najdete na strani svoje dobavnice/računa. 2. LEPLJENJE NALEPKE O VRAČILU IZDELKA: Odlepite nalepko za vračilo izdelka z računa in jo nalepite na zunanjo stran paketa. Izvorno nalepko z naslovom morate ali odstraniti ali prelepiti z nalepko o vračilu izdelka. 3. POŠILJANJE PAKETA: Paket nam vrnite brezplačno po pošti.... Beri naprej ...

Kdaj lahko pričakujem povrnitev kupnine?

Obdelava vašega vračila lahko traja 14 dni od datuma vračila. Ko prejmemo vaše vračilo, boste po e-pošti prejeli potrdilo o prejemu vračila s seznamom vaših vrnjenih artiklov. Vsako vračilo kupnine se samodejno pripiše načinu plačila, s katerim ste plačali vaš prvotni nakup. Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine (brez povrnjene pristojbine za plačilo po povzetju). V ta namen... Beri naprej ...

Potrebujem novo nalepko za vračilo artikla

Prosimo, obrnite se na naš center za podporo in pomoč strankam. Novo nalepko za vračilo artikla vam bomo nemudoma poslali po e-pošti.

Ali je moje vračilo že prispelo?

Ko prejmemo vaše vračilo, boste po e-pošti prejeli potrdilo o prejemu vračila s seznamom vaših vrnjenih artiklov.

Na moji potrditvi o prejemu vračila niso navedeni vsi vrnjeni artikli

Vsi vaši vrnjeni artikli se natančno pregledajo in ponovno zapakirajo. Če se med obdelavo artikla pojavi napaka oz. potreba po pojasnitvi, se ta obdela ločeno. Zato je možno, da določen artikel na vašem potrdilu o prejemu vračila ni naveden. Za ta artikel boste prejeli ločeno potrdilo o prejemu vračila. Če po 5 delovnih dneh še vedno ne prejmete informacije o tem, kje se artikel nahaja, se obrnite na naš center za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi. Nazaj Beri naprej ...

Ali lahko zamenjam artikle?

Menjava artikla ni možna. Če želite artikel druge številke ali barve, prosimo, oddajte novo naročilo.

Ali lahko svoje vračilo vrnem v trgovini s.Oliver?

Svoj paket lahko oddate tudi v eni izmed naših trgovin s.Oliver*. Prosimo, da v ta namen uporabite naročilu priloženo frankirano nalepko za vračilo blaga.
*Vse sodelujoče trgovine s.Oliver najdete v našem iskalniku trgovin z izbiro »Click & Collect«.

Kako lahko reklamiram artikel?

Če želite reklamirati artikel, kupljen v eni od naših spletnih trgovin, nam, prosimo, na pošljite e-pošto z naslednjimi podatki: : ime, priimek, podatke o naslovu, datum rojstva in morda vašo številko stranke številko naročila, ki jo vsebuje artikel, ki ga reklamirate, ali številko računa številko artikla, ki ga reklamirate ali natančen opis razlog reklamacije (najbolje je, da tukaj na kratko opišite, zakaj reklamirate artikel. Npr. notranja stran desnega čevlja je raztrgana po šivu ali zadrga... Beri naprej ...

Prosimo, počakajte trenutek ...

Napaka

SCHLIESSEN