Meni
Zapri
Zapri

Plačilo

Kako pravilno unovčim darilni bon?

Če želite unovčiti bon za popust, ga morate vnesti natanko tako, kot smo vam ga poslali – brez presledkov. Najbolje je, da kodo za bon skopirate in ga vstavite v polje »Unovči bon« v košarici pod celotnim zneskom. S klikom na UNOVČI BON se bon preveri in navede v pregled naročila. Vaš bon za popust ne deluje? Pazite na velike tiskane in male črke ter presledke. Ali ste izpolnili vse pogoje za popust? Pogoje za popust vedno najdete kot besedilo z zvezdico v spletnih novicah ali letaku za bon.... Beri naprej ...

Kateri načini plačila so na voljo?

Pri nas lahko povsem udobno plačate po povzetju, prek ponudnika PayPal ali s kreditno kartico. Sprejemamo kartici Visa in MasterCard. Plačilo po povzetju Če se odločite za način plačila po povzetju, krijete tudi stroške pristojbine za plačilo po povzetju, ki jih ob predaji paketa poravnate neposredno pošiljatelju (Pošta Slovenije). Stroški pristojbine za plačilo po povzetju so odvisni od vrednosti vašega nakupa. Do vrednosti nakupa v višini 98,00 EUR plačate pristojbino za plačilo po povzetju v... Beri naprej ...

Nisem prejel/-a računa

Med postopkom naročanja ste izbrali, ali želite račun prejeti s paketom ali po pošti. Morda bo račun prispel v naslednjih dneh po pošti. Seveda vam z veseljem pošljemo tudi kopijo. Prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi.

Kje lahko preverim svoje račune?

V zavihku MOJ RAČUN se vam prikaže dnevno aktualiziran pregled vseh naročil.Zavihek MOJ RAČUN je na voljo samo registriranim kupcem. Več informacij o registraciji najdete tukaj.

Dobropisi in darilne kartice

Dobropise in darilne kartice, ki ste jih prejeli v fizičnih trgovinah s.Oliver, v spletni trgovini s.Oliver žal niso unovčljivi in jih lahko unovčite samo v fizičnih trgovinah s.Oliver, ki so v lasti podjetja S.Oliver SLO d.o.o.

Prosimo, počakajte trenutek ...

Napaka

SCHLIESSEN