Meni
Zapri
Zapri

Naročilo

Kako poteka naročilo preko spletne trgovine s.Oliver?

Na naši spletni strani se boste zlahka znašli: lahko udobno uporabite funkcijo iskanja v menijski vrstici ali pa pregledate naše kategorije. Ko boste izbrali glavno kategorijo, se bo prikazal pregled podkategorij, ki se nahajajo pod to kategorijo. Po tem, ko se odločite za ustrezno podkategorijo, se bo prikazal seznam vseh proizvodov z vsemi artikli, ki so pod izbrano kategorijo. Za lažji pregled se na začetku seznama prikaže izbirni meni z nekaj pomembnimi lastnostmi artiklov. S pomočjo... Beri naprej ...

Kolikšen je najnižji znesek za naročilo?

Najnižji znesek za naročilo je 24,00 EUR.

Ali obstaja zgornja meja naročila?

Ne, praviloma za vaše naročilo v spletni trgovini s.Oliver ni zgornje meje.

Ali lahko spremenim že potrjeno naročilo?

Žal že oddanega naročila ne morete spremeniti. Tudi mi ne moremo spremeniti velikosti artikla, barve artikla, naslova za dostavo in načina plačila, prav tako ne moremo odstraniti artikla. Več informacij v zvezi z vračilom najdete pod VRAČILO KUPLJENIH ARTIKLOV IN VRAČILO KUPNINE . Če naročenega artikla ne želite sprejeti, nam ga bo izvajalec paketnih storitev poslal nazaj. Več informacij v zvezi z vračilom najdete pod VRAČILO KUPLJENIH ARTIKLOV IN VRAČILO KUPNINE . Nazaj Beri naprej ...

Ali lahko storniram že potrjeno naročilo?

Stornacija potrjenega naročila žal ni možna, saj vaše naročilo pripravimo takoj, ko oddate spletno naročilo. V spletni trgovini s.Oliver ne obračunavamo stroškov pošiljanja. Če naročenega artikla ne želite sprejeti, bo izvajalec paketnih storitev tega poslal nazaj k nam. Več informacij v zvezi z vračilom najdete pod VRAČILO KUPLJENIH ARTIKLOV IN VRAČILO KUPNINE . Nazaj Beri naprej ...

Ali je paket že na poti k meni?

Takoj, ko bo paket zapustil naše skladišče, boste prejeli obvestilo o pošiljki s sledenjem paketa. Dostavni čas je praviloma 3–6 delovnih dni. Takoj, ko paket prejme Pošta Slovenije, lahko sledite paketu.

Ali lahko naknadno naročim že razprodane artikle?

Da, praviloma se lahko zgodi, da je izdelek v določeni velikosti in/ali barvi, ki je bil pred časom razprodan, pozneje spet na voljo za dostavo. Zato se izplača ponovno pokukati v spletno trgovino s.Oliver in preveriti razpoložljivost želenega izdelka. Če so posamezne velikosti želenega artikla razprodane, se s klikom na razprodano velikost odpre okno, kamor lahko vnesete vaš e-poštni naslov. Če bo artikel v naslednjih 30 dneh ponovno na razpolago, vas bomo o tem obvestili.

Ali lahko naročam tudi po telefonu?

Seveda lahko vse izdelke iz ponudbe spletne trgovine s.Oliver naročite tudi po telefonu. Zaposleni v centru za podporo in pomoč strankam so vam na voljo od ponedeljka do petka od 10.00 do 16.00 ure. Na voljo smo vam na telefonski številki za podporo in pomoč strankam 059-181877 (cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja).

Ali artikle lahko rezerviram?

Neobvezujoča rezervacija artikla žal ni možna.

Po mojem naročilu se je cena artikla znižala

Prosimo za razumevanje, saj se cene artiklov lahko spreminjajo. Naša ponudba je odvisna od akcijskih ponudb, trendov in obsega artiklov na zalogi. Če se kakemu artiklu zniža cena, pa ste ga že kupili, vam pozneje ne moremo povrniti denarne razlike.

Zakaj moram pri naročilu navesti telefonsko številko in datum rojstva?

Ponuditi vam želimo najboljšo možno storitev, kar pomeni predvsem hitro in brezhibno obdelavo vašega naročila. Vašo telefonsko številko bomo uporabili samo za čim hitrejšo in preprosto razrešitev morebitnih vprašanj v zvezi z vašim naročilom.

Nobenega naročila ne morem zaključiti

Če ste ob naročilu prejeli obvestilo o napaki, nam v zvezi z njim posredujte naslednje podrobnosti: Na kateri strani se med potekom naročanja pojavi obvestilo o napaki? Katero napravo uporabljate za naročanje (iPad, pametni telefon, osebni računalnik, aplikacijo s.Oliver)? Kateri brskalnik uporabljate? Preko e-pošte onlineshop@si.soliver.com smo dosegljivi kadarkoli, prav tako pa smo na telefonski številki 059-181877* dosegljivi od ponedeljka do petka od 10.00 do 16.00 ure. (Cena dohodnih... Beri naprej ...

Izbira naslova za dostavo in izdajo računa

Želite svoje naročilo poslati kot darilo na neki drug naslov brez računa? Ob izbiri naslova za dostavo paketa lahko izberete, ali želite prejeti račun s paketom ali ločeno na naslov za izdajo računa.

Informacije v zvezi z novim uveljavljanjem pravice do odstopa od nakupa v EU

Pravica do odstopa od pogodbe V roku štirinajstih dni imate pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razlogov za odstop od pogodbe. Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki ste jo pooblastili, prejmete (oziroma prejme) blago (oziroma pri delni dostavi zadnje blago) v posest. Če želite uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe, nam morate svojo odločitev sporočiti v nedvoumni izjavi (npr. v pismu, poslanem po pošti, ali e-pošti), da boste od te pogodbe... Beri naprej ...

Nakupovanje v trgovini s.Oliver

Top trendovske kolekcije lahko vedno najdete tudi v trgovinah s.Oliver.
Tukaj najdete najbližjo trgovino s.Oliver:
>> ISKALNIK TRGOVIN <<

Prosimo, počakajte trenutek ...

Napaka

SCHLIESSEN