Meni
Zapri
Zapri

Dostava

Kam dostavljate?

Dostava za naročila preko slovenske spletne trgovine na strani www.soliver.si poteka izključno po Sloveniji. Če želite naročiti iz druge države, spodaj na sredini strani trgovine izberite simbol zastave, nato pa spletno trgovino. Znotraj vašega dostavnega območja vam bomo paket dostavili na kateri koli želeni naslov, kar pomeni, da lahko navedete poljubno število naslovov za dostavo, ki se razlikujejo od vašega glavnega naslova. Kot naslov za izstavitev računa pa morate vedno navesti naslov... Beri naprej ...

Kako visoki so stroški pošiljanja?

Običajna odprema s.Oliver paketov je praviloma brezplačna. Stroški nastanejo le, če izberete način pošiljanja po povzetju. Pristojbina za plačilo po povzetju je odvisna od vrednosti vašega nakupa. Do vrednosti nakupa v višini 98,00 EUR plačate pristojbino za plačilo po povzetju v višini 1,05 EUR. Pri vrednosti nakupa v višini 98,00 EUR ali več plačate 1,07 % vrednosti nakupa, vendar ne več kot 5,36 EUR. Pristojbine za plačilo po povzetju vam v primeru vračila blaga ne moremo povrniti.

Naš partner je POŠTA SLOVENIJE

Ena izmed posebnih servisnih storitev za naše kupce je brezplačno pošiljanje preko našega partnerja – POŠTE SLOVENIJA. Stroški nastanejo le, če izberete način pošiljanja po povzetju. Pristojbina za plačilo po povzetju je odvisna od vrednosti vašega nakupa. Do vrednosti nakupa v višini 98,00 EUR plačate pristojbino za plačilo po povzetju v višini 1,05 EUR. Pri vrednosti nakupa v višini 98,00 EUR ali več plačate 1,07 % vrednosti nakupa, vendar ne več kot 5,36 EUR. Dostavni čas je praviloma 3–6... Beri naprej ...

Dostava na drug naslov za dostavo

Vaš paket dostavimo, kamorkoli želite!* Želen naslov dostave med postopkom naročanja preprosto vnesite v polje »Dostava na drug naslov«. Račun vam lahko pošljemo tudi na naslov, ki ste ga navedli za izdajo računa, ali na naslov, ki ste ga navedli za dostavo pošiljke. Če izberete možnost »V paketu«, bo račun priložen paketu, in sicer tudi v primeru drugega naslova za dostavo. Če izberete možnost »Elektronsko sporočilo«, boste račun prejeli izključno po e-pošti. Prejemnik vašega paketa bo prejel... Beri naprej ...

Dostava v trgovino s.Oliver – Click & Collect

Z novo storitvijo „Click & Collect“ lahko na spletu sproščeno naročate iz naslanjača, paket pa dvignete v eni izmed trgovin s.Oliver* v Sloveniji. Pri tem boste izrabili prednosti, ki jih ponuja prilagodljiv čas, v katerem lahko paket dvignete v naših trgovinah. Kot nalašč tudi za vse tiste, ki radi naročate prek spleta, pa ste le redko doma. In vse to seveda brez stroškov pošiljanja. Poleg tega imate v trgovini s.Oliver* možnost, da naročene izdelke takoj pomerite, naši kompetentni... Beri naprej ...

Kdaj bo moje naročilo odpremljeno?

Neposredno po oddaji naročila, boste prejeli potrditev naročila.
Takoj, ko bo naročilo zapustilo naše skladišče, boste preko e-pošte prejeli obvestilo o pošiljki s sledenjem paketa. Dostavni čas je praviloma 3–6 delovnih dni.

Čez koliko časa lahko pričakujem paket?

Dostavni čas je praviloma 3–6 delovnih dni.
Pri plačilu s kreditno kartico se lahko navedeno obdobje za dostavo v izjemnih primerih podaljša največ za en dan. Zaradi varnosti naših strank in izključitve zlorabe kreditnih kratic blago namreč pošljemo šele po pozitivnem odgovoru posameznega izdajatelja kartice.

Kaj se zgodi, če me v trenutku dostave ni na ustreznem naslovu?

Če vas v trenutku dostave ni na ustreznem naslovu, bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Paket lahko na navedeni pošti dvignete v 15 dneh. Šele po preteku tega roka, bo paket poslan nazaj na s.Oliver.

Kaj moram narediti, če moj paket ne prispe?

Takoj, ko bo paket zapustil naše skladišče, boste preko e-pošte prejeli obvestilo o poslanem paketu s sledenjem paketa. Če kljub potrdilu o poslanem paketu tega ne prejmete v največ šestih delovnih dneh, se, prosimo, obrnite na našo ekipo za podporo in pomoč strankam

Prejeti artikli ne ustrezajo mojemu naročilu ali pa so poškodovani

Če ste prejeli poškodovan artikel ali artikel, ki ga niste naročili, ga bomo nadomestili z drugim, takoj,ko prispe v skladišče in preverimo njegovo stanje. Te artikle nam preprosto pošljite nazaj z izpolnjenim obrazcem o vračilu izdelka, ki je bil dodan v paketu z naročenimi artikli. Obrazca o vračilu izdelka ne najdete? Prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam, vse ostalo bomo za vas uredili mi.

Nisem prejel/-a vseh artiklov, ki sem jih naročil/-a

Prosimo, preverite e-pošto, če smo vas obvestili o tem, da eden od artiklov iz vašega naročila ni več na voljo. V tem primeru vam bomo povrnili vplačani znesek za artikel in stroške vračila pošiljke z enakim načinom plačila, ki ste ga uporabili ob nakupu. Če niste prejeli e-pošte, vas prosimo, da o tem obvestite našo ekipo za podporo in pomoč strankam. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Prosimo, počakajte trenutek ...

Napaka

SCHLIESSEN