Meni
Zapri
Zapri

Pogosta vprašanja

Kako poteka naročilo preko spletne trgovine s.Oliver?

Na naši spletni strani se boste zlahka znašli: lahko udobno uporabite funkcijo iskanja v menijski vrstici ali pa pregledate naše kategorije. Ko boste izbrali glavno kategorijo, se bo prikazal pregled podkategorij, ki se nahajajo pod to kategorijo. Po tem, ko se odločite za ustrezno podkategorijo, se bo prikazal seznam vseh proizvodov z vsemi artikli, ki so pod izbrano kategorijo. Za lažji pregled se na začetku seznama prikaže izbirni meni z nekaj pomembnimi lastnostmi artiklov. S pomočjo... Beri naprej ...

Ali obstaja zgornja meja naročila?

Ne, praviloma za vaše naročilo v spletni trgovini s.Oliver ni zgornje meje. Nazaj Beri naprej ...

Ali lahko spremenim že potrjeno naročilo?

Žal že oddanega naročila ne morete spremeniti. Tudi mi ne moremo spremeniti velikosti artikla, barve artikla, naslova za dostavo in načina plačila, prav tako ne moremo odstraniti artikla. Več informacij v zvezi z vračilom najdete pod VRAČILO KUPLJENIH ARTIKLOV IN VRAČILO KUPNINE . Če naročenega artikla ne želite sprejeti, nam ga bo izvajalec paketnih storitev poslal nazaj. Več informacij v zvezi z vračilom najdete pod VRAČILO KUPLJENIH ARTIKLOV IN VRAČILO KUPNINE . Nazaj Beri naprej ...

Kateri načini plačila so na voljo?

Pri nas lahko povsem udobno plačate po povzetju, prek ponudnika PayPal ali s kreditno kartico. Sprejemamo kartici Visa in MasterCard. Plačilo po povzetju Če se odločite za način plačila po povzetju, krijete tudi stroške pristojbine za plačilo po povzetju, ki jih ob predaji paketa poravnate neposredno pošiljatelju (Pošta Slovenije). Stroški pristojbine za plačilo po povzetju so odvisni od vrednosti vašega nakupa. Do vrednosti nakupa v višini 98,00 EUR plačate pristojbino za plačilo po povzetju v... Beri naprej ...

Naša določila glede vračil

Vse artikle, ki so bili kupljeni v spletni trgovini s.Oliver, lahko v 14 dneh brezplačno z nalepko za vračilo pošljete na naslov: s.Oliver SL Paketna logistika p.p. 450 1001 Ljubljana Za vrnjeno blago vam bomo povrnili znesek kupnine. Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine (brez povrnjene pristojbine za plačilo po povzetju). V ta namen stopite v stik z našim centrom za podporo in... Beri naprej ...

Kako vrnem artikle?

1. VNOS RAZLOGA VRAČILA: Preden zaprete paket z vrnjenim blagom, še enkrat preverite, ali ste na obrazec o vračilu izdelka vnesli razlog za vračilo. Pregled razlogov za vračilo najdete na strani svoje dobavnice/računa. 2. LEPLJENJE NALEPKE O VRAČILU IZDELKA: Odlepite nalepko za vračilo izdelka z računa in jo nalepite na zunanjo stran paketa. Izvorno nalepko z naslovom morate ali odstraniti ali prelepiti z nalepko o vračilu izdelka. 3. POŠILJANJE PAKETA: Paket nam vrnite brezplačno po pošti.... Beri naprej ...

Kam dostavljate?

Dostava za naročila preko slovenske spletne trgovine na strani www.soliver.si poteka izključno po Sloveniji. Če želite naročiti iz druge države, spodaj na sredini strani trgovine izberite simbol zastave, nato pa spletno trgovino. Znotraj vašega dostavnega območja vam bomo paket dostavili na kateri koli želeni naslov, kar pomeni, da lahko navedete poljubno število naslovov za dostavo, ki se razlikujejo od vašega glavnega naslova. Kot naslov za izstavitev računa pa morate vedno navesti naslov... Beri naprej ...

Kako lahko reklamiram artikel?

Če želite reklamirati artikel, kupljen v eni od naših spletnih trgovin, nam, prosimo, pošljite e-pošto na onlineshop@si.soliver.com : ime, priimek, podatke o naslovu, datum rojstva in morda vašo številko stranke številko naročila, ki jo vsebuje artikel, ki ga reklamirate, ali številko računa številko artikla, ki ga reklamirate ali natančen opis razlog reklamacije (najbolje je, da tukaj na kratko opišite, zakaj reklamirate artikel. Npr. notranja stran desnega čevlja je raztrgana po šivu ali... Beri naprej ...

Kako pravilno unovčim darilni bon?

Če želite unovčiti bon za popust, ga morate vnesti natanko tako, kot smo vam ga poslali – brez presledkov. Najbolje je, da kodo za bon skopirate in ga vstavite v polje »Unovči bon« v košarici pod celotnim zneskom. S klikom na UNOVČI BON se bon preveri in navede v pregled naročila. Vaš bon za popust ne deluje? Pazite na velike tiskane in male črke ter presledke. Ali izpolnjujete vse pogoje za popust?Pogoje za popust vedno najdete kot besedilo z zvezdico v spletnih novicah ali letaku za bon.... Beri naprej ...

Nasveti za nego

Vsak material je drugačen in zato tudi zahteva drugačno nego. Da vas bodo oblačila razveseljevala kar se da dolgo, prosimo, upoštevajte naslednje točke: Vedno upoštevajte nasvete glede nege, ki so na oznaki za pranje! Pred vsakim pranjem pripnite vse kaveljčke, zaprite gumbe in zadrgo. S tem boste preprečili, da se artikel zapne za drugega in iz njega potegne nitke! Pri negi artiklov iz različnih tkanin se načeloma držite navodil za najbolj občutljivo vrsto tkanine! Naravni materiali, kot so... Beri naprej ...

Prosimo, počakajte trenutek ...

Napaka

SCHLIESSEN