Meni
Zapri
Zapri

Kako visoki so stroški pošiljanja?

Običajna odprema s.Oliver paketov je praviloma brezplačna. Stroški nastanejo le, če izberete način pošiljanja po povzetju. Pristojbina za plačilo po povzetju je odvisna od vrednosti vašega nakupa. Do vrednosti nakupa v višini 98,00 EUR plačate pristojbino za plačilo po povzetju v višini 1,05 EUR. Pri vrednosti nakupa v višini 98,00 EUR ali več plačate 1,07 % vrednosti nakupa, vendar ne več kot 5,36 EUR. Pristojbine za plačilo po povzetju vam v primeru vračila blaga ne moremo povrniti. Nazaj Beri naprej ...

Kdaj bo moje naročilo odpremljeno?

Neposredno po oddaji naročila, boste prejeli potrditev naročila. Takoj, ko bo naročilo zapustilo naše skladišče, boste preko e-pošte prejeli obvestilo o pošiljki s sledenjem paketa. Dostavni čas je praviloma 3–6 delovnih dni. Nazaj Beri naprej ...

Naša določila glede vračil

Vse artikle, ki so bili kupljeni v spletni trgovini s.Oliver, lahko v 14 dneh brezplačno z nalepko za vračilo pošljete na naslov: s.Oliver SL Paketna logistika p.p. 450 1001 Ljubljana Za vrnjeno blago vam bomo znesek kupnine povrnili. Če ste izbrali način plačila po povzetju in želite vrniti paket ali del paketa, potrebujemo vaše bančne podatke, da vam bomo lahko nakazali znesek kupnine (brez povrnjene pristojbine za plačilo po povzetju). V ta namen stopite v stik z našim centrom za podporo in... Beri naprej ...

Dostava v trgovino s.Oliver – Click & Collect

Z novo storitvijo „Click & Collect“ lahko na spletu sproščeno naročate iz naslanjača, paket pa dvignete v eni izmed trgovin s.Oliver* v Sloveniji. Pri tem boste izrabili prednosti, ki jih ponuja prilagodljiv čas, v katerem lahko paket dvignete v naših trgovinah. Kot nalašč tudi za vse tiste, ki radi naročate prek spleta, pa ste le redko doma. In vse to seveda brez stroškov pošiljanja. Poleg tega imate v trgovini s.Oliver* možnost, da naročene izdelke takoj pomerite, naši kompetentni... Beri naprej ...

Prosimo, počakajte trenutek ...

Napaka

SCHLIESSEN